جام حذفی فوتبال؛

تراکتور برنده جدال لیگ‌برتری‌ها؛ ذوب‌آهن در ضربات پنالتی کم آورد

1403/02/07 - 22:15 - کد خبر: 112101 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور با برتری برابر ذوب‌آهن در ضربات پنالتی، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش نصر، تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند.
امیرسامان سلطانی با کمک‌های امیرمحمد داودزاده و وحید سیفی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
دو تیم لیگ برتری در شرایطی روبرو هم قرار گرفتند که تراکتور با برتری مقابل چوکای تالش و ذوب‌آهن هم با پیروزی برابر آکادمی کیای تهران به این مرحله رسیده بودند.
تراکتور پس از جدایی پاکو خمس و انتخاب حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت با توجه به دور شدن از قهرمانی در لیگ برتر به دنبال جبران در جام حذفی بود. در سوی دیگر ذوب‌آهن که در چند هفته گذشته با عبور از بحران، توانسته در لیگ برتر یک سیر صعودی طی کند، در جام حذفی در پی ادامه این روند و صعود به یک‌چهارم بود.
تلاش تراکتور و ذوب‌آهن در نیمه اول نتیجه‌ای نداشت تا این نیمه بدون گل به پایان برسد. در اولین دقیقه نیمه دوم، تراکتور توسط مهدی هاشم‌نژاد به گل رسید و یک بر صفر جلو افتاد. محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ گل خورده را برای ذوب جبران کرد تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.
تلاش دو تیم تا پایان ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای نداشت تا کار برای تعیین تیم برنده به دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای کشیده شود. در وقت‌های اضافه هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعود کننده در ضربات پنالتی مشخص شود.
تراکتور در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب‌آهن را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.
ترکیب اولیه تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آغاسی ،محمدنادری‌، مهدی شیری، صفا هادی، ریکاردو الوز، گوستاوو، مهدی حسینی‌، رحمان جعفری و مهدی هاشم‌نژاد
سرمربی: حمید مطهری
ترکیب اولیه ذوب‌آهن:
پارسا جعفری‌، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی و محمدحسین اسلامی‌
سرمربی: محمد ربیعی
انتهای پیام/
تراکتور برنده جدال لیگ‌برتری‌ها؛ ذوب‌آهن در ضربات پنالتی کم آورد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار