بختیار مهمانی خبر داد:

دو شیفته شدن عملیات پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه 

1403/02/07 - 21:14 - کد خبر: 112090 نسخه چاپی

نصر: امروز وزیر راه و شهرسازی‌ از پروژه قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه،بازدید نمودند و در جریان فعالیت های صورت گرفته جهت اتمام پروژه توسط سرمایه گذار این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مجری پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه،امروز در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه بختیار مهمانی سرمایه گذار این پروژه در مورد فعالیت های صورت گرفته گفت:تا کنون بالغ بر ۲۲۰۰هزار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه سرمایه گذاری صورت گرفته است و پیشرفت پروژه قابل توجه می باشد امید داریم با تامین مالی سهم آورده دولت تا پایان سال شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.
این سرمایه گذار بومی در ادامه صحبت هایش افزود ۱۶ کیلومتر از این پروژه آماده آسفالت می باشد و برای اینکه در ادامه فعالیت اجرای  پروژه هر چه بهتر پیش برود تصمیم گرفتیم اجرای پروژه را دو شیفته نماییم و با تمام قوا برای بهره برداری از این پروژه فعالیت می نماییم.
مهمانی در ادامه از حمایت های استاندار  آذربایجان‌شرقی از اجرای این پروژه تشکرکرد و گفت خیلی خوشحالیم که استاندار نگاه ویژه ای به پروژه های در حال اجرای استان  دارند و امید داریم در سایه این حمایت ها ما هم  بتوانیم به آنچه که می خواهیم در زمان مقرر در مورد پروژه برسیم.
وی همچنین از حمایت ها و همفکری های معاون امور عمرانی استانداری تقدیر و تشکر نمود.
مهمانی در ادامه صحبت هایش افزود: با توجه به بومی بودن این پروژه در تلاش هستیم که بتوانیم پروژه ای ماندگار برای شهروندان عرضه نماییم تا زین پس راهی برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان توسط سرمایه گذاران بومی گشوده باشیم.
وی در آخر از رضایت وزیر راه و شهرسازی نسبت به اجرای این پروژه تقدیر و تشکر نمود و گفت این ابراز رضایت باعث قوت قلب بیشتر تیم اجرایی این پروژه خواهد شد تا ادامه راه را با همت بیشتری در پیش بگیرند.
انتهای پیام/
دو شیفته شدن عملیات پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار