مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

1403/02/07 - 13:55 - کد خبر: 112079 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی طرح نهضت ملی مسکن در استان امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش نصر، سید احمد موسوی روز جمعه در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز با اشاره به برنامه‌های این سفر، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان میز با ظرفیت هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.
موسوی با بیان این‌که وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند، افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.
وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد و افزود: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.
بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.
وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.
انتهای پیام/
هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار