حمید مطهری:

جام حذفی میانبر برای قهرمانی تراکتور است

1403/02/06 - 17:11 - کد خبر: 112062 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز مصاف این تیم در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را متفاوت از بازی ۲ تیم در لیگ برتر دانست و گفت: بازیکنان تراکتور باید با جان و دل برای هواداران و سربلندی تیم بازی کنند چون جام حذفی میانبر برای قهرمانی است.

به گزارش نصر، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان مربی و مسئول فنی در خدمت تراکتور و هواداران پرشور این تیم هستم.
وی در خصوص بازی فردا گفت: بازی جام حذفی آغاز دوباره‌ای است و یک راه میانبر برای کسب جام به شمار می‌رود، تراکتور از دیرباز در جام حذفی مدعی بوده است.
وی ادامه داد: تراکتور بازیکنان مستعد و توانمندی دارد که با انگیزه کار می‌کنند و باید در زمین با عملکرد خوب، جنگندگی و کسب نتایج مطلوب هواداران را راضی کنند، بازیکنان از همه لحاظ باید آماده باشند و برای تیم پرهوادار تراکتور باید با جان و دل بازی کرده و سرشان را بدهند.
وی با بیان اینکه من مربی تیم ملی بودم و به خاطر این مسئولیت، تمام تیم‌ها را به خوبی رصد می‌کردم، افزود: از تراکتور و سایر تیم‌های لیگ برتری شناخت دارم، البته باید با تراکتور زندگی کنم تا شناختم بیشتر شود.
مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد حساسیت‌های بازی فردا گفت: هواداران تراکتور باید یک مدل دیگری این بازی را ببینند، ما در لیگ فرصت جبران داریم، ولی جام حذفی تک بازی بوده و همه باید همدل شویم و دنبال موفقیت تیم باشیم البته ذوب‌آهن تیم خوبی است، ولی ما باید پیروز شویم.
مطهری در خصوص یحیی گل‌محمدی، گفت: آقای گل‌محمدی و مدیریت باشگاه در این خصوص مصاحبه کرده‌اند، اجازه بدهید بیشتر صحبت نکنم.
حمید مطهری دو روز پیش تا تعیین سرمربی جدید تیم تراکتور به عنوان مربی موقت این تیم تعیین شد. 
به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات جام حذفی کشور فردا ساعت ۱۸.۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
جام حذفی میانبر برای قهرمانی تراکتور است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار