مدیرعامل سازمان ربع رشیدی مطرح کرد:

نمایشگاه رینوفست؛ میزبان دانش آموزان فناور

1403/02/06 - 17:02 - کد خبر: 112059 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان ربع رشیدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره رینوفست ویژه دانش آموزان در ماه های آتی، از آغاز برنامه ریزی و همکاری با اداره کل آموزش پرورش خبر داد.

به گزارش نصر، رضا کریملو در نشست خبری جشنواره و نمایشگاه دانش آموزی رینوفست با اصحاب رسانه ضمن اشاره به ثبت هفت هزار درخواست حضور در نمایشگاه سال گذشته در سامانه، گفت: رینوفست سال گذشته میزبان یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز بود که شور و شوق و انگیزه رقابت در آنها به خوبی دیده می شد.
وی با بیان اینکه  دبیرخانه رینوتکس تصمیم گرفت امسال، دبیرخانه انحصاری برای رینوفست ایجاد کند تا با هدف کیفی سازی این جشنواره برنامه ریزی بهتری انجام شود، افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان برای حضور و همکاری معلمان، مربیان و آموزشگاه و مدارس نیز برنامه های ریزی می شود و سلسله رویدادهایی برای رینفست ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ربع رشیدی ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری بین دانش آموزان را هدف اصلی این نمایشگاه و جشنواره خواند و گفت: شناسایی استعداد ها، ایجاد شور انگیزه برای فناوری، بررسی، تبادل و آشنایی با فضای فناوری بین دانش آموزان و معلمان از دیگر اهداف رینوفست است و در طول سال جاری برای برگزاری رویدادهای تخصصی برنامه ریزی خواهد شد.
وی با بیان اینکه پیش از نمایشگاه نیز سلسله رویدادهای در قالب مسابقات، برنامه های جانبی و... برگزار شد، ادامه داد: برگزاری رویداد یک کار جمعی است و امیدواریم همه ارگان های فعال در استان برای ایجاد نشاط و انگیزه در دانش آموزان تلاش کنند.
کریملو با اشاره به مکاتبات انجام گرفته با تکنوفست ترکیه در راستای بهبود فضای برگزار نمایشگاه رینوفست، افزود: این نمایشگاه اواخر مهرماه برگزاری می شود و مسابقات و بوت کمپ پیش از نمایشگاه، در اردیبهشت ماه نیز همایش با مسیولان ارشد استانی خواهیم داشت.
انتهای پیام/
نمایشگاه رینوفست؛ میزبان دانش آموزان فناور گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار