با گذشت بیش از یک دهه؛

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

1403/02/06 - 13:51 - کد خبر: 112046 نسخه چاپی

نصر: شهردار اردبیل از اتمام بازنگری طرح تفصیلی این شهر خبر داد و گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از افزون بر یک دهه بلاتکلیفی در نهایت از سوی وزارت راه و شهرسازی تصویب شد.

به گزارش نصر، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی بیان کرد: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
وی اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.
شهر اردبیل دارای پنج منطقه شهری با جمعیتی بیش از ۵۳۰ هزار نفر است.
انتهای پیام/
طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار