خبر/

بهسازی زیرساخت های سنگ نوردی آذربایجان شرقی

1403/02/06 - 09:31 - کد خبر: 112022 نسخه چاپی

نصر: زیرساخت های سنگ نوردی استان مطابق با استانداردهای جهانی اجرا و بهسازی خواهد شد.

به گزارش نصر، جلسه مشترک بررسی طرح های توسعه زیرساخت های ورزشی مربوط به کوه نوردی و سنگ نوردی با حضور میرعلی آقاسیدی رئیس و حبیبه صدیق نائب ریس هیئت کوه نوردی استان ، جواد امان زاده معاون ورزشی و عطا شرف شاهی معاون فنی عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد .
میرعلی آقاسیدی در رابطه با موضوعات مطرح شده در این جلسه اظهار کرد:با توجه به اینکه طرح های احداث و توسعه  زیرساخت های ورزشی به لحاظ ساخت مجموعه های جدید و نیز ادامه فعالیت و تامین امنیت ورزشکاران باید مورد بازبینی و مقاوم سازی قرار گیرند مقرر شد این موارد در جلسه ایی با حضور کارشناسان اداره کل و هیئت بررسی و اجرا گردند . در همین راستا سالن سنگنوردی کوثر نیز طبق برنامه زمانبندی و تخصیص اعتبارات لازم وارد فاز عملیاتی شده و در سال گذشته بهسازی های اولیه صورت گرفته و در ادامه نسبت به عملیات عمرانی و تعمیرات اساسی تر اقدام خواهد شد .
رئیس هیئت کوه نوردی استان افزود:با توافقات و هماهنگی هایی که با معاونت فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم مقرر شد همزمان با تعمیرات اساسی از جمله سقف سالن ، ارتفاع دیواره سالن کوثر نیز مطابق استاندارد جهانی افزایش یابد تا بتوانیم از امتیاز میزبانی مسابقات رشته های مختلف سنگ نوردی در این مجموعه بهره مند شویم .
وی همچنین با اشاره به مذاکرات انجام یافته با معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در رابطه با توسعه اماکن و تاسیس سایت و مدرسه یخ نوردی و همچنین انتقال نهایی دفتر هیئت کوه نوردی استان به مجموعه ورزشی کوثر گفت:با توجه به طرح ارائه شده جهت تاسیس سایت یخ نوردی و بررسی ها و نیز مکان یابی های انجام یافته در مجموعه عون ابن علی مقرر شد طی جلسه ایی مشترک با حضور مدیران این مجموعه ، اداره کل ورزش و هیئت کوه نوردی طرح ارائه و اقدامات لازم انجام گیرد . همچنین با اتمام تعمیرات سالن کوثر محل دفتر هیئت کوه نوردی استان نیز بصورت کامل به این مجموعه انتقال خواهد یافت .
انتهای پیام/
بهسازی زیرساخت های سنگ نوردی آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار