استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد:

صادرات ماشین آلات شیرینی و شکلات به ۶۰ کشور/ نمایشگاه‌ها بازوی جهش تولید در صنعت

1403/02/05 - 10:10 - کد خبر: 111969 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی از غرفه صنعتگران حوزه شیرینی و شکلات در هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز بازدید کرد و شنوای فعالیت های تولیدکنندگان این صنعت شد.

به گزارش نصر، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازذید از نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز و در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از اقداماتی که ما را به جهش تولید می رساند، وجود نمایشگاه هایی است که تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند.
وی اضافه کرد: بازدید کنندگانی که از شبکه تجاری هستند می توانند، محصولات را شناسایی کرده و بازار خود را نسبت به صنعت تنظیم کنند.
وی با بیان اینکه امروز رویداد بسیار مهمی در تبریز اتفاق افتاد و نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز کار خود را شروع کرده است، افزود: آذربایجان شرقی مهد شیرینی و شکلات است و شهر تبریز با بسیاری از نشانه های تجاری که در داخل و خارج  کشور زبانزد هستند، در نمایشگاه شیرینی و شکلات حضور پیدا کردند و امیدواریم بازدید کنندگان بتوانند از این دستاوردهایی که در این چند روز عرضه می شود، بهره‌مند شود و بازار خوبی داشته باشند.
استاندار گفت: یکی از نقاط قوت این نمایشگاه که توجه مرا جلب کرد، صنعت ماشین سازی مرتبط با شیرینی و شکلات بود که بسیاری از شرکت های ماشین سازی توانستند برای ۴۵ کشور تا ۶۰ کوشر صادرات داشته باشند که یک افتخار ملی است.
وی افزود: بر اساس آماری که صنعتگران این حوزه در نمایشگاه به من دادند، در حال حاضر صنعت شیرینی و شکلات به ۷۹ کشور صادرات دارد که افتخار دیگری برای کشور است.
انتهای پیام/
صادرات ماشین آلات شیرینی و شکلات به ۶۰ کشور/ نمایشگاه‌ها بازوی جهش تولید در صنعت گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار