بیانیه انجمن شهید باکری در پی محکومیت ترور سردار سلیمانی؛

آمریکا بداند با ترور سردار سلیمانی گور خود را در منطقه کَند

1398/10/14 - 18:22 - کد خبر: 11196 نسخه چاپی

نصر: انجمن شهید باکری در پی محکومیت ترور شهید سردار سلیمانی و اعلام آمادگی آذربایجان خدمت مقام معظم رهبری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین
وَٱقۡتُلُوهُمۡ حَیۡثُ ثَقِفۡتُمُوهُمۡ وَأَخۡرِجُوهُم مِّنۡ حَیۡثُ أَخۡرَجُوكُمۡ
و آنان را [كه از هيچ گونه ستمى روگردان نيستند] هر جا يافتيد، به قتل برسانيد و از جايى كه شما را بيرون كردند بيرونشان كنيد (191 سوره مبارکه بقره)
عملیات بزدلانه آمریکا که منجر به شهادت همرزم شهیدان باکری، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد، همه ولایت مداران و  عاشقان راه حق را در سراسر عالم اندوهگین کرد. او تنها سردار ایران نبود، بلکه سردار جبهه مقاومت و فرمانده دل های حق خواهان بود. او مالک اشتر علی و اباالفضل حسین بود. ما آذربایجانی ها، خشم عباس را در چشمان او و محبت ابوالفضل را در دستان او می دیدیم و *چون ابواالفضل* به او عشق می ورزیدیم.
دور...
منیم ای آرخام ائلیم
دور...
یارالی سیندی بلیم
دور...
ای وفالی...جان یارالی
اما استکبار جهانی بداند، خدا با ماست. سپهبد سلیمانی نمرده و اکنون در کنار ماست. آمریکا بداند با این کار، گور خود را در منطقه کنده و دیگر جایگاهی در دنیا نخواهد داشت. هر اقدامی علیه نیرو های نظامی آمریکایی مشروع بوده و زین پس نیرو ها و مزدوران این رژیم از جمله رژیم صهیونیستی در هیچ کجای جهان امنیت نخواهند داشت.
 خدمت فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می کنیم و خدمت بزرگوارشان اعلام می‌داریم: "همه آذربایجان برای شما حاج قاسم است. آذربایجانی ها چون عباس، آماده جانفشانی برای اسلام و ولایت می باشند و اعلام می‌نماییم به فرمان شما تا انتقام اباالفضل را نگیریم از پای نخواهیم نشست".

آذربایجان اویاخدی  انقلابا دایاخدی
آذربایجان جانباز  خامنه ای دن آیریلماز

یَـٰۤأَیُّهَا ٱلنَّبِیُّ حَرِّضِ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ عَلَى ٱلۡقِتَالِۚ إِن یَكُن مِّنكُمۡ عِشۡرُونَ صَـٰبِرُونَ یَغۡلِبُوا۟ مِا۟ئَتَیۡنِۚ وَإِن یَكُن مِّنكُم مِّا۟ئَةٌ یَغۡلِبُوۤا۟ أَلۡفاً مِّنَ ٱلَّذِینَ كَفَرُوا۟ بِأَنَّهُمۡ قَوۡمٌ لَّا یَفۡقَهُونَ
اى پيامبر! مؤمنان را به جنگ برانگيز كه اگر از شما بيست نفر صابر باشند بر دويست نفر چيره مى‌‏شوند، و اگر از شما صد نفر [صابر] باشند بر هزار نفر از كافران چيره مى‌‏شوند؛ زيرا آنان گروهى هستند [كه حقايق توحيد و حالات ملكوتيّه را] نمى‌‏فهمند. (65 سوره مبارکه انفال)

و سلام علی المرسلین و العاقبة للمتقین

انجمن شهید مهدی باکری (آذریلر) دانشگاه امام صادق (ع)
انتهای پیام/
آمریکا بداند با ترور سردار سلیمانی گور خود را در منطقه کَند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار