شهردار منطقه چهار؛

اتمام نصب چمن مصنوعی پروژه ورزشی ستارخان/ استخر آتش نشانی به پیشرفت ۶۵ درصدی رسید

1403/02/04 - 22:48 - کد خبر: 111957 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه چهار از اتمام زمین چمن مصنوعی ستارخان و پیشرفت ۶۵ درصدی استخر آتش نشانی ستارخان خبر داد.

به گزارش نصر، هادی مقدم زاده با اعلام این خبر گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در سال جاری یکی از اولویت های مدیریت شهری تبریز است. 
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اتمام فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی ستارخان افزود: در این فاز مجموعه ورزشی، زمین چمن مصنوعی در مساحت کلی ۷ هزار مترمربع و هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.
او ادامه داد: این مجموعه فرهنگی ورزشی در بلوار ستارخان، باتوجه به موقعیت مکانی از لحاظ بافت متراکم در راستای محرومیت زدایی و تقویت نشاط اجتماعی حائز اهمیت بوده که در فازهای بعدی، تا مساحت ۲۸ هزار مترمربع توسعه می‌یابد.
مقدم زاده در بازدید دیگر خود از مجموعه ورزشی استخر ستارخان با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی این پروژه، افزود: مجموعه ورزشی استخر ستارخان در بافت متراکم منطقه و در مساحت کلی ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال که در قالب دو قرار داد ابنیه و تاسیسات برق و میکانیک با شتاب پیش می رود.
شهردار منطقه چهار اظهار کرد: همچنین در گامی دیگر زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز واقع در بلوار خلبان هفته های اخیر بهره برداری تقدیم شهروندان شده است.
به گفته مقدم زاده، پیش از این نیز احیاء و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل که در چندین سال گذشته راکد مانده بود، مهرماه سال گذشته با مساحتی بالغ بر ۷ هزار و متر ۸۰۰ مربع و اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان شد.
انتهای پیام/
اتمام نصب چمن مصنوعی پروژه ورزشی ستارخان/ استخر آتش نشانی به پیشرفت ۶۵ درصدی رسید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار