استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

نقش مارکتینگ و برندینگ در توسعه پایدار/ اهمیت انعکاس رسانه ای رویدادهای نمایشگاهی

1403/02/05 - 08:30 - کد خبر: 111952 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: برندینگ و مارکتینگ دو مفهوم اساسی برای برای ماندگاری هر صنعت است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شیرینی و شکلات تبریز با بیان اینکه دو مفهوم مهم برای پایداری تولید و صنعت وجود دارد، گفت: برندینگ و مارکتینگ دو مفهوم اساسی برای برای ماندگاری هر صنعت است.
وی با اشاره به اینکه هر تولیدی و صنعت نیازمند نشان تجاری است که در داخل کشور و خارج شناخته شود، افزود: تولید پایدار از مسیر اعتماد مخاطب و مشتری می گذرد و در صنعت شیرینی و شکلات این اعتماد تولید با کیفیت ناشی می شود.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در ساختن نشان تجاری معتمد و بازارسازی نمایشگاه ها نقش مهمی ایفا میکنند و اگر برای حضور در نمایشگاه ملی و بین المللی خوب برنامه ریزی کنیم، می توانیم محصول خود را عرضه کنیم و با ارائه هنرمندانه نمایشگاه اعتماد را جلب کنید.
وی با بیان اینکه بازارسازی که در نمایشگاه های داخلی و خارجی انجام می‌شود، سبب توسعه بازار می شود، ادامه داد: خطه آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی و شیرینی و شکلات است و صد در صد بازار کشور را در دست دارد و در جهان نیز با صادرات ۲۱۵ هزار تن  به ۷۹ کشور موفق عمل کرده است.
 رحمتی اضافه کرد: نتیجه تولید پایدار سودآوری است و محل عرضه محصول در نمایشگاه بین المللی می باشد.
وی در ادامه به اهمیت انعکاس رسانه ای این نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: اگر معرفی محصولات را در بستر رسانه و شبکه اجتماعی جدی بگیرید قطعا نتیجه مثمر ثمری از حضور در نمایشگاه خواهید گرفت.
انتهای پیام/
نقش مارکتینگ و برندینگ در توسعه پایدار/ اهمیت انعکاس رسانه ای رویدادهای نمایشگاهی گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار