معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:

آئین‌نامه احداث مجتمع‌های خدماتی پزشکی تدوین می‌شود

1403/02/04 - 16:19 - کد خبر: 111938 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: آئین نامه احداث مجتمع های با کاربری خدماتی و پزشکی به عنوان سند بالادستی تدوین می شود.

به گزارش نصر، جبارعلی ذاکری در جلسه شورای ترافیک استان، افزود: با همکاری نهادهای ذیربط و در راستای کنترل ترافیک شهری، برای احداث مجتمع های خدماتی و پزشکی الزاماتی تدوین می شود که عمل به آن به عنوان سند بالادستی الزامی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص استفاده از محوطه مدارس به عنوان پارکینگ، تاکید کرد: ملاحضات و کارشناسی های لازم برای استفاده از محوطه برخی مدارس حاوی شرایط به عنوان پارکینگ انجام شود تا در صورت داشتن شرایط لازم، برای مدیریت بار ترافیکی مورد استفاده قرار گیرند.
ذاکری ادامه داد: مقرر شده است تردد اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به شهرک شهید صیاد شیرازی، شهرک خاوران و همچنین تردد تاکسی به شهر جدید سهند از مسیر آزادراه تبریز- سهند میسر شود و امکان سنجی تردد ناوگان اتوبوسرانی برون شهری تبریز-سهند نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام خواهد شد.
وی از هماهنگی بین پلیس راه، راهور و اتوبوس رانی تبریز خبر داد و افزود: تدابیر لازم برای حل مشکلات بیمه‌ای خودروهای عمومی برای تردد به شهرک خاوران و شهر جدید سهند اندیشیده شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از دیگر مصوبات این جلسه بررسی دسترسی اختصاصی به قطعات مسکونی مشرف به خیابان شهید سلیمانی و احداث پل های عابر پیاده در بزرگراه پاسداران مقابل بازار ماهی و جاده تهران نرسیده به سه راهی اهر بود که مورد تایید نهایی قرار گرفت.
وی در پایان گفت: در راستای آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان، کارگروه ویژه این امر با حضور دستگاه های ذیربط تشکیل خواهد شد.
انتهای پیام/
آئین‌نامه احداث مجتمع‌های خدماتی پزشکی تدوین می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار