شوک به هواداران تراکتور؛

ورود بانوان در تبریز ممنوع شد

1403/02/04 - 15:14 - کد خبر: 111931 نسخه چاپی

نصر: پس از بروز حواشی و اتفاقات مربوط به اولین حضور رسمی بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای ورود بانوان به ورزشگاه یادگار امام تبریز را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش نصر، یکی از جالب ترین و تاریخی ترین اتفاقات فوتبال استان آذربایجان شرقی در این فصل رخ داد و بنابر درخواست هواداران تراکتور از استاندار جوان استان مبنی بر ورود بانوان به ورزشگاه این مطالبه توسط مالک رحمتی محقق شد و بانوان استان آذربایجان شرقی نیز همانند بانوان سایر استان ها توانستند به این ورزشگاه قدم بگذارند اما اولین حضور رسمی بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز در بازی های لیگ برتر فوتبال ایران تنها یک بازی دوام آورد و به دنبال برخی فشار ها و انتشار بیانیه هایی، سازمان لیگ فوتبال در نامه ای ورود بانوان به ورزشگاه یادگار امام تبریز را ممنوع اعلام کرد. 


 
در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می باشد.
حال سوال اینجاست که چرا ورود بانوان به ورزشگاه تنها در استان آذربایجان شرقی ممنوع شده است و این محدودیت تنها در این استان اجرا می شود.
انتهای پیام/
 ورود بانوان در تبریز ممنوع شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار