فرماندار شهرستان شبستر؛

شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند

1403/02/04 - 15:06 - کد خبر: 111930 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از مجموعه شهرداری ها خاطرنشان کرد: شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می کنند.

به گزارش نصر، محمد مطهری در مراسم رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسایل حاشیه ای بشود، تاکید کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.
فرماندار شبستر خاطرنشان کرد: باید در مسئولیت ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت ها به پایان می رسد.
میکائیل توحیدی قویدل شهردار شبستر هم با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار داشت : شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.
وی گفت: یک دستگاه بیل میکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال ، تیغه برف روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی ۶ اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.
شهردار شبستر در ادامه با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک خاطرنشان کرد : ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.
در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدین شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد .
شبستر در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز و بر سر راه تبریز - سلماس قرار دارد.
 انتهای پیام/ 
شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار