فدراسیون فوتبال دست بردار تراکتور نیست!

1403/02/05 - 17:20 - کد خبر: 111915 نسخه چاپی

نصر: پس از حضور ده‌ها هزار نفری هواداران تراکتور مقابل سپاهان، ظاهراً فدراسیون فوتبال همچنان دل خوشی از این اتفاق مبارک ندارد و به همین دلیل باشگاه تراکتور را یک‌میلیارد ریال جریمه کرد!

به گزارش نصر، محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور در مراسم ترحیم همسر خود جهت رفاه حال تماشاگران و در احسان همسر خود بازی های تراکتور را  تا پایان فصل رایگان اعلام کرد که همین موضوع سبب شد تا در بازی مقابل سپاهان انبوهی از هواداران به استادیوم بیایند و رکورد بی نظیری ثبت کنند بطوریکه رسانه های بزرگ جهانی هم این حضور پرشور را پوشش دادند.
 پس از این دیدار سازمان لیگ اعلام کرد این اقدام غیرقانونی بوده و بایستی هواداران مبلغ 500 هزار ریال را پرداخت کنند که باشگاه بازهم با پرداخت بخشی از این مبلغ خواستار حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام شد. 
با این حال سازمان لیگ همچنان دست بردار تراکتور نبوده و باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. 
بنظر می رسد فدراسیون فوتبال که همواره علیه این تیم تبریزی آرای غیرمنصفانه صادر می کند، بازهم فرصت را مغتنم شمرده و این تیم را جریمه کرد در حالی که امروزه بسیاری از کشور های جهان از انواع روش های تشویقی جهت حضور هواداران در ورزشگاه اقدام می کنند.
انتهای پیام/
فدراسیون فوتبال دست بردار تراکتور نیست! حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار