فرماندار هشترود تاکید کرد:

ضرورت تکمیل اتوبان هشترود- مراغه جهت بهبود وضعیت شهر

1403/02/04 - 13:13 - کد خبر: 111912 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود اعلام کرد: برای بهبود وضعیت شهری، تکمیل اتوبان هشترود- مراغه ضروری بوده و در این خصوص باید اعتبارات ویژه تخصیص یابد. 

به گزارش نصر، فرید قشلاقی در جلسه شورای شهر هشترود تاکید کرد: اگر برای ساخت قطعه پنج اتوبان هشترود - مراغه، اقدامی انجام نشود، مصالح مورد نیاز برای ساخت ادامه قطعه چهار را به متولیان امر نخواهم داد.
وی افزود: در مورد پروژه‌هایی که برای شهرستان مهم هستند درخواست‌هایی برای تامین اعتبار به استانداری فرستاده شده تا مشکل موارد پیش رو با تخصیص اعتبار بهبود یابد. 
وی اظهار کرد: اولویت هشترود وصل شدن به اتوبان، جلوگیری از تصادفات در جاده‌ها با ساماندهی آن‌ها، احداث رمپ ورودی و خروجی از اتوبان پیامبر اعظم(ص) از چندین نقطه و چندین مورد دیگر است که با همکاری ادارات‌کل باید انجام پذیرد.
فرماندار هشترود مطرح کرد: هزینه لایروبی رودخانه‌ها باید از طریق امور آب شهرستان پرداخت شود تا شهرداری نیز کلیه ماشین آلات خود را در اختیار خدمات‌دهی به مردم قرار دهد تا وضع نابه سامان فعلی و بوی بد رودخانه رفع شود.
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها موظف به خدمات رسانی به مردم منطقه هستند و باید به بهترین نحو وظایف خود را در جهت آرامش مردم انجام دهند.
وی از مناسب نبودن مبلمان شهری گلایه کرد و گفت: با وجود تلاش همه جانبه و شبانه روزی شهردار هشترود در جهت زدودن چهره نامناسب از شهر، آنچنان موفق در این عرصه نبوده است.
قشلاقی یادآوری کرد: ساماندهی وادی رحمت، تکمیل یادمان شهدای گمنام، برچیدن سد معبر با همکاری ادارات دخیل در این امور، ایجاد بازارچه فصلی، جمع آوری سگ‌های ولگرد، تکمیل فاضلاب مدرن شهری که از وظایف آب و فاضلاب می باشد از خواسته های منتخبین مردم در شورای شهر از ادارات مختلف است که باید هر چه زودتر عملیاتی شود. 
رئیس شورای اسلامی شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: هر یک از شهروندان که ساختمان خود را نماکاری کنند با تخفیف ویژه در پرداخت عوارض روبرو خواهند شد.
محمد رضا قهرمان‌پور اضافه کرد: تهیه بیلبورد شهری در دستورکار شهرداری قرار گرفته و با نصب این بیلبوردها نصب بنر به حداقل خواهد رسید چرا که هزینه تبلیغات در بیلبورد به مراتب کمتر از تهیه بنر است.
وی خاطرنشان کرد: نصب تمثال شهیدان در ورودی‌های شهر توسط شهرداری، نامگذاری معابر شهری با اسم‌مبارک شهیدان، ساماندهی فضای سبز، دستور ایجاد پارک بزرگ شهر از طریق شورا به شهرداری و ... از اقدامات اخیر شهرداری در جهت افزایش رفاه عمومی است.
نایب رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه از عدم کارکرد مناسب نمایندگان و فرمانداران برای بهبود وضعیت همه جانبه انتقاد کرد و گفت: آب‌رسانی از سد کلقان، توجه ویژه به بیمارستان، کم شدن هزینه عوارض اتوبان، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری از ضروریات است.
حسین اکبری اذعان کرد: توجه به منطقه ویژه گردشگری قلعه ضحاک، توجه به ایستگاه راه آهن، لایروبی رودخانه ها از طریق اداره مربوطه، جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه ها، تکمیل فاضلاب مدرن شهری بعد از ۲۷ سال و چندین مورد دیگر از خواسته های منتخبین مردم از فرماندار و نماینده است.
شهردار هشترود نیز در این جلسه گفت: ایجاد بازار روز برای تجاری سازی محصولات تولید شده در هشترود در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است و تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.
مهدی پورصادق خاطرنشان کرد: اگر اداره راه و شهرسازی با مجموعه شهرداری همکاری داشته باشد راه دسترسی به هنرستان کار و دانش آسفالت‌ریزی خواهد شد.
وی مطرح کرد: شهرداری آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران در خصوص سرمایه گذاری در محدوده شهری است و در این خصوص به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.
وی از عدم واریزی بدهی چند صد میلیونی آب و فاضلاب هشترود به شهرداری خبر داد و گفت: در صورت واریز این‌ مبلغ می‌توان در جهت بهبود وضعیت شهری بیشتر تلاش کرد.
انتهای پیام/
ضرورت تکمیل اتوبان هشترود- مراغه جهت بهبود وضعیت شهر خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار