فرمانده سپاه عاشورا:

مجلس بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در تبریز برگزار می شود

1398/10/14 - 16:34 - کد خبر: 11187 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: مجلس بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی، شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام ‏خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.‏

به گزارش نصر به نقل از مهر، سردار عابدین خرم در گفتگویی  با اشاره به ضایعه دردناک شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مردم تبریز در اقدامی باشکوه، عاشقانه در نماز جمعه و راهپیمایی بعد از آن شرکت کرده و حماسه آفریدند.
وی ادامه داد: خبر شهادت ایشان همچون خبر شهادت مالک اشتر به امام علی (ع) بود و امروز رهبری و مردم با این خبر، متأثر شدند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت برای این شهید والامقام گفت: شنبه مردم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافته و با روح این شهید و شهدای مدافع حرم عهد و پیمانی دوباره خواهند بست.
وی ادامه داد: از مردم تبریز می‌خواهیم با حضور خود در این مراسم، با رهبری و شهدای محور مقاومت و تمامی شهدا تجدید پیمان کنند.


تعطیلی بازار تبریز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

خرم همچنین از اعلام بازاریان برای تعطیلی بازار تبریز خبر داد و گفت: بازاریان تبریزی اعلام کرده‌اند که روز شنبه به مناسبت شهادت این سردار بزرگ، مغازه‌های خود را در بازار تعطیل خواهند کرد.
وی افزود: همچنین دانشگاهیان نیز با حضور و تجمع در فرودگاه تبریز، آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام/
مجلس بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در تبریز برگزار می شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار