گزارش نصر از لایحه شهرداری تبریز در خصوص اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی/

رای مثبت شورا به نوسازی ناوگان تاکسیرانی 

1403/02/02 - 13:30 - کد خبر: 111794 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در راستای اجرای این طرح در سال جدید نیز تاکنون 550 نفر در سامانه برای نوسازی ناوگان ثبت نام کرده اند. 

به گزارش نصر، صبح امروز یکشنبه در صد و نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تبریز لایحه شهرداری تبریز در خصوص اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در قالب ارائه تسهیلات کم بهره برای 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.
"روح اله رشیدی" ضمن تقدیر از تلاش شهرداری در این حوزه، گفت: لزوما این تسهیلات باید به کسانی تعلق یابد که واقعا راننده تاکسی و ماشین فعال دارند.
وی ادامه داد: در مرحله اول گفتیم شهرداری این تسهیلات را به رانندگانی بدهد که در سه سال اخیر در گزارش سازمان تاکسیرانی وضعیت فعال داشته باشند، اما اکنون این عدد را هم برداشتیم و از شهرداری می‌خواهیم در این رابطه به کسانی این تسهیلات را بدهد که واقعا راننده تاکسی بوده و خودروی فعال دارند.

"عبدالرحیم قاصدی" مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در سال های گذشته بحث نوسازی با موفقیت انجام یافت و طبق برنامه هزار و 700 دستگاه تاکسی نزدیک 20 درصد تاکسی ها نوسازی شده است.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در سال جدید نیز تاکنون 550 نفر در سامانه برای نوسازی ناوگان ثبت نام کرده اند. 
وی خبر داد: یکی از موضوعات متفاوتی که با سال گذشته تفاوت دارد این است که ارزش اسقاط خودرو نسبت به سال گذشته 4 و 5 برابر خواهد شد.
در ادامه "یعقوب هوشیار" شهردار کلانشهر تبریز، گفت: یکی از اشکالات ما با ایران خودرو همین است که وقتی ما رقم تسهیلات را بالا می‌بریم ایران خودرو نیز از آن طرف قیمت را به وام های شهرداری تنظیم می کند!
در پایان این دستور جلسه اعضای شورا به اتفاق آرا به این لایحه رای مثبت دادند.
انتهای پیام/
رای مثبت شورا به نوسازی ناوگان تاکسیرانی  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار