مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد:

رشد سه برابری جذب تعهدات خیری در سال ۱۴۰۲

1403/02/02 - 09:22 - کد خبر: 111759 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از رشد ۳ برابری جذب تعهدات خیری در سال۱۴۰۲ و افزایش جذب تعهدات از ۴۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۱۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا جعفری در انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضا مجمع خیرین مدرسه ساز استان. انتقال پیام قدردانی دکتر قفلی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: در آیه ۴۶ سوره کهف خداوند برای انسان ها دو زینت  فرزند و مال و اموال را معین کرده است است و می فرماید که اگر مي خواهيد  این ها دائمی شوند، باقیات و صالحات کرده و با خداوند معامله کنید.
وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مشارکت خیرین در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته رقم تعهدات خیربن مدرسه ساز از ۴۵۰۰ میلیارد تومان  به ۱۱۴۰۰ میلیارد تومان در کل کشور افزایش یافت که نسبت به سال قبل، شاهد افزایش ۳ برابری در این امر هستیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته  ۳۴۱ مدرسه در قالب ۱۵۲۶ کلاس درس با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیرین، ۱۴۴۲ مدرسه در قالب ۶۰۰۲ کلاس درس با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین ساخته شده اند. لازم به ذکر است که در سال قبل ۱۱۶۷ مدرسه  با ۵۶۷۰ کلاس درس  توسط مشارکت خیرین در کل کشور ساخته شده است یعنی ۶۲ درصد از مدارس با  مشارکت خیرین  احداث شده اند.
جعفری اظهار داشت: امسال تلاش خواهیم کرد تا ۲۰هزار میلیارد تومان تعهدات خیرین  داشته باشیم و این امر در سایه تقویت مجامع خیری در استان ها و شهرستان ها امکان پذیر خواهد بود.
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از برگزاری گردهمایی برای روسا و مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز استان ها خبر داده و گفت: در دوم و سوم خرداد ماه، جلسه ای در استان اصفهان با حضور روسای مجامع خیرین استانها و مدیران عامل برگزار  می شود و کارگاه‌هایی برای آموزش در بخش امور مالی  ،اتوماسیون و سایر موارد را در این گردهمایی خواهیم داشت.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه ها، برگزاری جشنواره های خيرين  مدرسه ساز با شعار (انشاله با مشارکت خیرین ایران قوی خواهیم داشت ) است که از اردیبهشت ماه  در همه استان ها   شروع می‌شود  تا در این جشنواره ها بتوانیم مشکلات  فضاهای آموزشی را برای مردم تبیین بکنیم و از کمک‌های مردمی بهره مند شویم.
جعفری در پایان اظهار داشت: امدواریم تا با برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح کشور و استان ها ، بیش از پیش شاهد رشد چشمگیر مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی بوده و در ارتقا نظام تعلیم و تربیت و تامین آینده دانش آموزان عزیز موثر واقع شویم.
انتهای پیام/
رشد سه برابری جذب تعهدات خیری در سال ۱۴۰۲ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار