فرماندار:

نقاط حادثه‌خیز شهرستان هشترود باید اصلاح شود

1403/02/01 - 16:43 - کد خبر: 111742 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای هشترود اعم از راه روستایی عزیز کندی، راه ورودی به اتوبان و سایر نقاط که توسط، کارشناسان ارزیابی شده است، خطر ساز هستند و اداره کل راهداری استان باید هر چه زودتر فکری اساسی برای مرتفع کردن مشکلات موجود کند.

به گزارش نصر، فرید قشلاقی روز شنبه در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و شورای ترافیک شهرستان، افزود: سه خطه کردن خطوط جاده‌ای شهرستان هشترود از الزامات بوده و باید این عمل از طریق اداره کل راهداری با اختصاص اعتبارات ویژه انجام گیرد.
وی اضافه کرد: کمبود اعتبار نباید بهانه‌ای برای عدم ارائه خدمات مختلف از جمله حمل و نقل جاده‌ای باشد و مسئول باید از حداقل امکانات موجود بهترین استفاده را ببرد و در جهت بهبود راه‌های موجود تمامی تلاش خود را به کار گیرد.
قشلاقی ادامه داد: وجود رمپ ورودی و خروجی در آزاد راه هشترود مراغه و اتوبان پیامبر اعظم(ص)  ضروری است چرا که نیاز اصلی مردم بخصوص روستانشینان و مسافران است.
وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۳۳ هزار مورد راننده متخلف توسط اداره راهنمایی و رانندگی هشترود اعمال قانون شده‌اند.
وی از عدم همکاری مناسب شهرداری هشترود با اداره راهنمایی و رانندگی در جهت رنگ آمیزی سرعت گیرها و نصب سرعت گیرهای مصوب شده و ...گلایه کرد و به شهردار هشترود در جهت انجام اقدامات موثر در خصوص برطرف کردن مشکلات پیش رو متذکر شد.
فرماندار هشترود شهرداری و اداره حمل و نقل جاده‌ای را ملزم به بهسازی راه تنها هنرستان موجود در هشترود کرد و گفت: در سال‌جاری باید راه این مرکز علمی ساماندهی شده و آسفالت شود.
وی خاطر نشان کرد: علیه کاندیداهای انتخابات که نسبت به پوشاندن نوشته‌های تابلوهای راهنمایی و رانندگی موجود در جاده‌ها اصلی، فرعی و روستایی با اقلام تبلیغاتی اقدام کرده‌اند اعلام جرم خواهیم کرد.
انتهای پیام/
نقاط حادثه‌خیز شهرستان هشترود باید اصلاح شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار