فرمانده سپاه عاشورا؛

خبر شهادت حاج قاسم به رهبری عین خبر شهادت مالک‌اشتر به امام علی(ع) بود

1398/10/14 - 15:21 - کد خبر: 11174 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای رهبری همانند خبر شهادت حمزه به سیدالشهداء و مالک اشتر به امام علی(ع) بود، گفت: جنس این خبر برای رهبری به این شکل بود و با عرض تسلیت یاد این شهید را تا ابد در سینه خواهیم داشت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سردار عابدین خرّم امروز در گفت‌وگو یی اظهار کرد: دیروز مردم کل کشور و مردم تبریز غیرتمندانه، شجاعانه، عاشقانه بعد از نماز جمعه به حرکت در آمدند و این اقدام جنایتکاران را محکوم کردند.
وی با بیان اینکه خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای رهبری همانند خبر شهادت حمزه به سیدالشهدا و مالک‌اشتر به امام علی(ع) بود، گفت: جنس این خبر برای رهبری به این شکل بود و با عرض تسلیت یاد این شهید را تا ابد در سینه خواهیم داشت.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان ساخت: به فضل الهی، امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) جمع خواهیم شد و عهد و پیمان با روح شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا خواهیم بست.
وی اعلام عزای عمومی سه روزه رهبری را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: فردا بازاریان تبریز مغازه‌های خود را خواهند بست همچنین دانشجویان زیادی در فرودگاه شهید مدنی تبریز جمع شده و آماده اعزام برای اطاعت از رهبری بودند.
سردار خرّم ادامه داد: اعلام مراسم‌ از سوی گروه‌های مختلف، هیات‌های مذهبی برای سردار قاسم سلیمانی نیز از جمله دیگر موضوعات در شهر تبریز است.
وی متذکر شد: حضور همگانی در مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای اعظم امام خمینی (ره) یک عهد و پیمان با رهبر عزیز و شهدای مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/
خبر شهادت حاج قاسم به رهبری عین خبر شهادت مالک‌اشتر به امام علی(ع) بود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار