مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد؛

۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو

1403/02/01 - 11:53 - کد خبر: 111703 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، از جریمه ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریالی قاچاقچیان خودرو در دو پرونده خبر داد.

به گزارش نصر، صمد حضرتی گفت: پرونده قاچاق بنز S۵۰۰ به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان جلفا رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۱۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
همچنین حضرتی پیرامون قاچاق بنز E۳۵۰، گفت: شعبه به پرونده این تخلف به ارزش ۷۰ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسیدگی و با توجه به مدارک موجود، علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۲۱۱ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال جریمه معادل سه برابر ارزش خودرو محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه متهمان دو پرونده را جمعاً به پرداخت ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
حضرتی گفت: با گزارش گمرک نوردوز پیرامون خارج نکردن خودروها در مهلت مقرر، پرونده این تخلف‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
انتهای پیام/
۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار