فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل:

عملیات وعده صادق قدرت نظامی ایران ولایت مدار را به رخ همه کشید

1403/01/31 - 17:51 - کد خبر: 111668 نسخه چاپی

نصر:  فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار کرد: عملیات وعده صادق برای نابودی اسرائیل نبود ما خواستیم قدرت نظامی ایران ولایت‌مدار را به رخ همه بکشانیم و اعلام می‌کنیم که ما فقط پایگاه‌های نظامی شما را مورد هدف قرار خواهیم داد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، جمعه، ۳۱ فروردین ماه، در راهپیمایی مردم تبریز برای حمایت از غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل کودک کش باید تنبیه می‌شد و در کسری از زمان با برنامه‌ریزی منسجم و مقتدرانه عملیات تنبیهی اجرا شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این عملیات صرفا جنبه‌ی پاسخگویی داشت تا به جهانیان اعلام کنیم ما آماده‌ایم و پای نظام خود ایستادگی می‌کنیم.
وی ادامه داد: تمامی موشک‌های ما بر دو محور تعریف شده بودند محور اصلی به هم ریختن و اختلال در سامانه پدافندی نیروی‌های ائتلافی موجود در منطقه و به اصطلاح خودشان گنبد آهنین بود که توانستیم این سیستم را مختل کنیم.
وی با بیان اینکه تعدادی از موشک‌های تعریف شده‌ی خود را بر پایگاه‌های نظامی اعلام شده زدیم و تخریبات از پیش تعیین شده‌ای را در منطقه جاری کردیم، گفت: مهم‌ترین دستاورد این عملیات تحقیر تاریخی استکبار جهانی و رژیم کودکش اسرائیل بود.
شفیعی با بیان اینکه مهم‌ترن مولفه در هر عملیات نظامی استفاده وافر از اصل غافلگیری است، خاطر نشان کرد: یک زمانی رژیم کودک کش صهیونیستی ادعا می‌کرد که می‌تواند نقاط مختلف ایران اسلامی را مورد حمله قرار دهد و هیچ عواقبی نیز به دنبال نخواهد داشت اما ایران با این عملیات نشان داد که زمان بزن در رو تمام شده‌است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار کرد: این عملیات یکی از اخلاقی‌ترین عملیات طول تاریخ است. استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش هوشیار باشند که ما کنسولگری نزدیم، ما بیمارستان نزدیم ما هدف انسانی نداشتیم، بلکه مهم‌ترین پایگاه عملیاتی را مورد اصابت قرار داده‌ایم.
وی اثبات ترس آمریکا از مردم فهیم ایران اسلامی و اراده‌ی آن‌ها را از مهم‌ترین دستاورد این عملیات برشمرد.
انتهای پیام/
عملیات وعده صادق قدرت نظامی ایران ولایت مدار را به رخ همه کشید خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار