مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز؛

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت

1403/01/31 - 14:34 - کد خبر: 111663 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با اشاره به اعمال برخی محدودیت های پروازی در این فرودگاه در شب گذشته، گفت: از صبح امروز جمعه پروازهای این فرودگاه به حالت عادی برگشت.

به گزارش نصر، «هادی نجاتی» روز جمعه در گفت و گویی افزود: در زمان کنونی تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پروازهای این فرودگاه است، اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.
آذربایجان شرقی دارای ۲ فرودگاه شهید مدنی تبریز و سهند است.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و ساخته شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و مسیرهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.
فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان قرار گرفته است و سالانه بیش از پنج هزار مسافر از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس جابجا می‌شوند.
انتهای پیام/
پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار