با حضور شهردار تبریز صورت گرفت:

آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور

1403/01/30 - 12:30 - کد خبر: 111636 نسخه چاپی

نصر: نشست ادواری مجمع شهرداران کلان‌شهرها امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه با حضور یعقوب هوشیار، شهردار تبریز و شهرداران کلان‌شهرهای کشور و مراکز استان‌ها در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش نصر، در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور بررسی می شود.
بر اساس این گزارش، یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، بزرگداشت با شکوه دهه کرامت است که با هماهنگی شهرداران برنامه‌های فرهنگی به‌ صورت گسترده در کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.
همچنین با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه مجوز تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور برای برقراری ارتباط بهتر میان شهرداری ها و قوای سه‌گانه و طرح و بررسی مشکلات شهرهای کشور داده است، تشکیل اتحادیه شهرداری ها کشور نیز در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد. پیش‌نویس اولیه اساس‌نامه اتحادیه شهرداری‌ها آماده‌ شده است و در این نشست با حضور شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها این اساس‌نامه بررسی و نهایی خواهد شد.
در حاشیه این نشست که با حضور دو مهمان ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و معاون سیاسی رئیس سازمان صداوسیمای کشور در حال برگزاری است، دو دیدار با آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان و حجت الاسلام احمد مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی برای بررسی ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت پیش‌بینی‌شده است.
انتهای پیام/
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار