نایب رییس هیات بوکس استان زنجان خبر داد:

بوکسور زنجانی در راه مسابقات جام احمد کومرت ترکیه

1398/10/14 - 14:30 - کد خبر: 11163 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: طوفان شریفی از بوکسورهای توانمند و ملی پوش این استان در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام احمد کومرت ترکیه حاضر می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امیرحسین صالحی زنجانی، امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: رقابت های بین المللی بوکس جام احمد کومرت ترکیه از ۲۳ دی ماه در استانبول آغاز می‌شود و تیم ملی ایران قرار است با ترکیب کامل در این رقابت‌ها که در حکم تدارکاتی نیز محسوب می‌شود حضور پیدا کند.
وی با بیان اینکه این بوکسور شایسته زنجان در وزن ۹۱ کیلوگرم و فیکس تیم ملی است و تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را نیز در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه فدراسیون بوکس ایران حضور مقتدرانه در رقابت‌های چین به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است.
صالحی زنجانی با اشاره به اینکه شریفی در دو دوره مسابقات قهرمانی کشور (سال ۹۷ در اهواز و امسال در ارومیه) به نشان طلا دست یافت و در حال حاضر نیز در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد، افزود: رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در سطح اقیانوسیه و آسیا است و تیم‌های نیوزلند و استرالیا هم در چین حضور خواهند یافت و به حتم تیم ملی بوکس ایران راه سخت و دشواری را برای پیروزی در پیش دارند.
انتهای پیام/
بوکسور زنجانی در راه مسابقات جام احمد کومرت ترکیه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار