دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان خبر داد:

برگزاری سومین همایش تجلیل از پیشگامان رونق / تنش کارگری در استان "صفر" است

1403/01/30 - 10:52 - کد خبر: 111617 نسخه چاپی

نصر: دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان گفت: این برنامه در دومین روز هفته کارگر در تالار صدرا به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های هفته کارگر برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، نشست خبری و رونمایی از پوستر " سومین همایش تجلیل از نخبگان، کارگران، ورزشکاران، پيشکسوتان و کارآفرینان نمونه و برتر استان آذربایجان شرقی" با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
"کریم صادق زاده" در این نشست با بیان این که جز اولین استان هایی هستیم که تنش کارگری در آن صفر بوده و بیشترین تلاش در جهت رفاه کارگران در بین استان ها را داریم، گفت: تنش کارگری در استان ما به صفر رسیده و این مهم به همت کمیسیون کارگری و استاندار محترم و مدیران کل بود که شب عید توانستیم تمامی حقوق و مزایای کارگران را پرداخت نماییم. 
وی ادامه داد: چند مورد مشکل در برخی از کارخانه ها وجود دارد که در حال رفع آن هستیم.در برنامه های آتی از زنان کارگر نیز برنامه تجلیل خواهیم داشت.
صادق زاده با اشاره به سومین همایش تجلیل توضیح داد: این برنامه در دومین روز هفته کارگر در تالار صدرا بعنوان یکی از اصلی ترین برنامه های هفته کارگر برگزار خواهد شد. این همایش سومین دور است که در سطح استان های کشور در استان ما در حال برگزاری است و امیدواریم سهم خود را در این راستا ایفا نموده باشیم. 
وی با بیان آمار خدمات به جامعه کارگری استان گفت: 176 هزار نفر عضو در استان داریم، آموزش های کوتاه مدت در بیش از 70مورد بصورت رایگان از دیگر برنامه های ما برای کارگران عزیز استان است.
وی در ارتباط با خدمات تشکیلات خانه کارگر به کارگران، خاطرنشان کرد: با شعار "نباید کسی که درآمد کمی دارد از تفریح بماند" ، در این راستا در تمامی استان ها اقامت گاه های مختلف برای جامعه کارگری در نظر گرفته ایم که می‌توانند با هزینه اندک در آن استان ها اقامت موقت داشته باشند، در رستوان خانه کارگر با کمترین مبلغ به صنف کارگری غذا داده می شود، 90 درصد تشکيلاتمان را صنفی کرده ایم و ده درصد آن را مربوط به کار های انتخاباتی و.. صرف می کنیم. 
وی به هدف برگزاری از سومین همایش تجلیل از نخبگان، کارگران، ورزشکاران، پيشکسوتان و کارآفرینان نمونه و برتر استان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش؛ تزریق شادابی و نشاط اجتماعی به جامعه کار و کارگری است.
وی افزود: یکی از مطالبات ما از مسئولین برگزاری و تجمع صنف کارگری برای بیان مطالبات و موارد خود هستند، متاسفانه در این زمینه کشور های دیگر مانند ترکیه پیشتاز بوده و این امکان را برای صنف کارگری فراهم نموده اند و خواسته کارگران عزیز نیز همین است و می‌خواهیم که در این مسئله مساعدت کنند.
صادق زاده به دیدار جامعه کارگری با رهبری اشاره کرد: دیدار کارگران با مقام معظم رهبری در روز اول هفته کارگری خواهد بود. در این همایش از 60 چهره برتر تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری سومین همایش تجلیل از پیشگامان رونق / تنش کارگری در استان محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار