مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی؛

تردد در جاده های آذربایجان غربی جریان دارد/لزوم رعایت نکات ایمنی

1398/10/14 - 14:00 - کد خبر: 11160 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حال حاضر با وجود بارش شدید برف تردد در همه محورها و جاده های آذربایجان غربی تداوم دارد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه به دلیل بارش سنگین برف تردد در جاده‌های آذربایجان غربی با کندی همراه است افزود: هم اکنون تمامی جاده‌های شهرهای جنوب استان برفی بوده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب جاده‌های جنوب استان شامل مهاباد، پیرانشهر، سردشت، اشنویه، بوکان، میاندوآب، شاهین دژ و نقده برفی است و خواهشمندیم مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.
شکری افزود: در برخی محورهای مرکز استان شامل ارومیه، قوشچی، راژان و سرو نیز بارش برف گزارش شده است که مترددین جاده‌ای باید تجهیزات زنجیر چرخ و ایمنی را به همراه داشته و از نظر فنی و سیستم گرمایشی از وسایل نقلیه خود اطمینان کافی داشته باشند.
وی با بیان اینکه بدون زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی تردد در محورهای شهرهای جنوب استان امکانپذیر نیست عنوان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ با ۳۰ خط آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: این اداره کل با استقرار و آماده باش ۶۸ باب راهدارخانه و ۹۰۰ نفر پرسنل راهدار و ۴۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲۰ دستگاه برف روب مکانیزه با ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی و ۲۰ اکیپ گشت راهداری و امداد آمادگی لازم برای خدمات رسانی در این ایام را دارد.
انتهای پیام/
تردد در جاده های آذربایجان غربی جریان دارد/لزوم رعایت نکات ایمنی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار