معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی؛

ظرفیت تولیدی ۵۷ واحد صنعتی در آذربایجان‌غربی کامل شد

1398/10/14 - 13:45 - کد خبر: 11159 نسخه چاپی

نصر: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۷ واحد تولیدی که با ظرفیت پایین در حال فعالیت بود، به تولید با ظرفیت کامل بازگردانی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: برای افزایش ظرفیت تولید این واحدها و رونق تولید در آنها، تسهیلات ویژه ای اختصاص نیافته و تنها با تامین مواد اولیه و همکاری شرکت های خدمات رسان و دستگاه های اجرایی این نتیجه حاصل شده است.
وی اضافه کرد: با بهبود وضعیت تولید این واحدها نزدیک به یک‌هزار نفر صاحب شغل شده اند.
وی بیان کرد: ۷۶ واحد صنعتی و تولیدی نیز امسال با دریافت ۸۸۰ میلیارد ریال وام بانکی از محل تسهیلات رونق تولید، فعالیت خود را دوباره آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: با پایش و رفع مشکلات ۸۷ طرح صنعتی و معدنی نیمه تمام، امسال این طرح‌ها نیز در آستانه بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای پایش و بازرسی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان، ۱۴۰ هزار و ۸۷۸ مورد بازرسی از این واحدها توسط کارشناسان مرتبط امور صنایع سازمان انجام و مشکلات و موانع موجود در واحدهای صنعتی احصا شده است.
بنا به این گزارش، طرح رونق تولید در راستای کمک به واحدهای تولیدی صنعتی با تدبیر دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌غربی اجرا و صدها واحد صنعتی از این طرح بهره‌مند شده‌است.
انتهای پیام/
ظرفیت تولیدی ۵۷ واحد صنعتی در آذربایجان‌غربی کامل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار