لژیونر فوتبال:

تراکتور بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد

1403/01/29 - 10:29 - کد خبر: 111562 نسخه چاپی

نصر: لژیونر فوتبال و بازیکن اسبق تراکتور به نتایج ضعیف این تیم در سه بازی اخیر در لیگ برتر و باخت سنگین مقابل ذوب آهن اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی، تراکتور بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد.

به گزارش نصر، علی مبارکی روز سه شنبه در گفت و گویی، اظهار کرد: اتفاقاتی که در این تیم افتاد و جدایی خمز از آن، نباید آرامش تیم را به هم بزند و مدیران و مسئولان تراکتور باید هرچه سریع تر جایگزین خمز را تعیین و معرفی کنند و در این هفته های پایانی و حساس، تیم را بدون سرمربی راهی زمین نکنند.
وی در مورد دلایل نتیجه نگرفتن تراکتور در سه بازی خانگی، افزود: تراکتور تیم بزرگی است و هر تیمی که مقابل این تیم قرار می گیرد با انگیزه تر بازی می کند اما در سه بازی اخیر به ویژه پس از بازی با سپاهان، تمرکز بازیکنان کمتر و اشتباهات فردی در تیم زیاد شده بود و بازیکنان دقت کافی و لازم را نداشتند ضمن اینکه ترکیب و چینش تیمی نیز مشکل داشت و بازیکنان تاکتیک و خواسته سرمربی را نتوانستند به خوبی در زمین پیاده کنند.
مبارکی ادامه داد: تراکتور هنوز در کورس مدعیان است هرچند دستش از جام کوتاه تر شده است اما این تیم باید به فکر بازی های پیش رو در لیگ برتر و جام حذفی باشد تا حداقل بتواند سهمیه آسیا را کسب کند و ناراحتی به حق هوادارانش را تا حدودی مرتفع کند.
وی با بیان اینکه تماشاگران تراکتور در ایران کم نظیر هستند، گفت: بازیکنان تراکتور و مدیران این تیم باید قدر این فرصت و امتیاز ویژه را بدانند و با برنامه ریزی درست و هدف گذاری کوتاه و بلند مدت، در راستای رسیدن به جام قهرمانی و جامه عمل پوشاندن به آروزی دیرینه هواداران، تلاش کنند.
مبارکی همچنین در مورد برنامه های خود و تیم بعدی اش اظهار کرد: بعد از اتمام قراردادم در تیم آلیانس جمهوری آذربایجان از این تیم جدا شدم و در حال حاضر از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارم که پیشنهاد تیم های لیگ ترکیه جدی تر است و دوست دارم برای فصل بعدی فوتبال را با یکی از تیم های این کشور تجربه کنم.
علی مبارکی سابقه حضور در لیگ ایران با پیراهن ملوان بندرانزلی با مربیگری بیژن شجاعی، تراکتور سازی تبریز با صابر تقی زاده و سپاهان را دارد و در پست هافبک دفاعی بازی می کند، وی در ادامه زندگی فوتبالی خود با اسپورتینگ لیسبون پرتغال در لیگ ۳ و آلیانس جمهور آذربایجان در لیگ برتر بازی کرده است.
انتهای پیام/
تراکتور بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار