درگذشت ناگهانی دانش آموخته نخبه تبریزی حوزه و دانشگاه 

1403/01/27 - 22:33 - کد خبر: 111479 نسخه چاپی

نصر: حجت‌الاسلام والمسلمین پیام خواجه‌ای دانش آموخته‌ علوم كامپيوتر دانشگاه تبریز و از روحانیون برتر حوزه‌ علمیه قم، نوه مرحوم آیت الله حاج شیخ عبداله خواجه ای در سانحه رانندگی به رحمت ایزدی پیوست. 

به گزارش نصر؛ مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه قم درگذشت آن شادروان را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت حجت الاسلام فخرروحانی مدیر دفتر امور نخبگان حوزه‌های علمیه آمده است:

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللهِ‌ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللهِ‌ وَ کانَ اللهُ‌ غَفُوراً رَحیماً

عروج حجت الاسلام والمسلمین «پیام خواجه ای » رحمة‌ الله علیه که از استعدادهای برتر حوزه‌ علمیه قم بودند و در مسیر بازگشت از سفر تبلیغی ماه مبارک رمضان و در اوج طهارت نفس، دچار سانحه رانندگی شده و به لقاءالله پیوستند موجبات تأسف و تأثر فراوان را رقم زد.

اینجانب به نیابت از عموم اساتید، نخبگان و فضلای حوزه مقدسه، ضمن عرض تسلیت، صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان و همچنین سلامت و عافیت عاجل را برای خانواده ایشان که در این سانحه آسیب دیده اند را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم توفیق ادامه مسیر این فاضل معظم را نصیبمان گرداند.

وَ سَلامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَ یوْمَ مات وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا

لازم به ذکر است مرحوم خواجه ای دانش آموخته کامپیوتر دانشگاه تبریز و از نخبگان این رشته بود. 
ایشان به گواه اساتید، دوستان و اطرافیان در زندگی اجتماعی فردی گشاده‌رو، دست‌گیر و مهربان و در سلوک شخصی زاهد، متجهد و بسیار مقید به تقوای الهی و حق‌الناس بود. همینطور یکی از اساتید معتقد است: «هوش و جدیت او در اشراف به دروس حوزوی ایشان را به یکی از فضلای جوان بدل ساخته بود و ما امیدوار بودیم آینده‌ای درخشان در انتظار این جوان متقی و با استعداد باشد».  

مراسم یادبود ایشان در روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۳/۱/۳۰ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد طوبی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
درگذشت ناگهانی دانش آموخته نخبه تبریزی حوزه و دانشگاه  نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   محمدرضا   2 هفته پیش  

خدا رحمتت کنه پیام جان
برادر
دوست
رفیق
پژوهشیار