خبر/

گشایش پارکینگ اصلی بیمارستان تخصصی کودکان برای استفاده شهروندان بصورت رایگان

1403/01/26 - 14:25 - کد خبر: 111385 نسخه چاپی

نصر: مراجعه کنندگان به بیمارستان تخصصی کودکان زهرا مردانی آذر، با گشایش پارکینگ اصلی این مرکز درمانی می توانند خودروهای خود را رایگان در این پارکینگ پارک کنند.

به گزارش نصر، ایجاد بیمارستان تخصصی بیماری های کودکان به ویژه بیماری های خاص، نقطه عطفی در شمال غرب ایران برای پذیرش و درمان کودکان بیمار به شمار می آید که سالانه پذیرای کودکان بیمار زیادی به همراه خانواده های شان است.
 اما ترافیک به وجود آمده در ورودی این بیمارستان در ورودی جاده زرنق به شهرک خاوران در سال گذشته، مشکلات زیادی برای شهروندان و رانندگان در حین رفت و آمد در این نقطه به وجود آورد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.
اینک، در آغاز سال ۱۴۰۳، پس از انجام توافقات فیمابین  شهرداری منطقه ۹ با این مرکز و سپس، صدور مجوز استفاده از پارکینگ بزرگ این بیمارستان برای ورود و پارک خودروهای مراجعه کنندگان، امکان ورود به پارکینگ بیمارستان میسر شد.
 از این رو، در روز شنبه ۲۵ فروردین ماه، با حضورحراست مرکز ومعاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹   و حضور نمایندگان پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان تبریز، ورودی این مرکز درمانی ساماندهی شد و خودروهای مراجعین جهت پارک به پارکینگ بزرگ آن هدایت شد.
بدین ترتیب، امید می رود با همکاری و رعایت موازین قانونی توسط شهروندان و مراجعه کنندگان عزیز در هدایت خودروها به داخل و پارک خودروها در پارکینگ مورد اشاره، ورودی این بیمارستان از منظری خوشایند و بدون ازدحام و شلوغی و ترافیک برخودار شود.
انتهای پیام/
گشایش پارکینگ اصلی بیمارستان تخصصی کودکان برای استفاده شهروندان بصورت رایگان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار