خبر/

شانس بالای دست نشان برای هدایت سبزپوشان تبریز

1398/10/14 - 12:00 - کد خبر: 11137 نسخه چاپی

نصر: سرمربی جدید ماشین سازی تبریز در حالی امروز مشخص می‌شود که از بین گزینه‌های مورد نظر، نادر دست نشان از شانس بیشتری برخوردار است.

به گزارش نصر، بعد از آن که رسول خطیبی تصمیم گرفت از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز کناره گیری کند، مدیریت این باشگاه سراغ سه گزینه (محمد نصرتی، نادر دست نشان و فراز کمالوند) رفت و قرار شد از بین آن ها یک نفر را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اینکه آیا کمالوند قرار است به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شود گفت: کمالوند از ابتدا در لیست ما حضور نداشت و هیچ مذاکره‌ای با او صورت نگرفته است.
او درباره اینکه سرمربی جدید این تیم چه زمانی مشخص می‌شود بیان داشت: در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر هستیم و به احتمال بسیار زیاد وضعیت سرمربیگری تیم تا بعدازظهر امروز مشخص خواهد شد.»
با توجه به آن که محمد نصرتی سابقه بازی در تیم تراکتور تبریز را دارد این احتمال می‌رود که او به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.
همچنین نادر دست نشان دیگر گزینه این باشگاه است تا بتواند هدایت ماشین سازان تبریز را بر عهده بگیرد.
دست نشان هم اکنون در تیم دسته اولی سپید رود رشت فعالیت می‌کند و اگر بتواند رضایت مسئولان این باشگاه را مبنی بر جدایی جلب کند آن وقت می‌توان گفت که به احتمال بسیاز زیاد دست نشان سرمربی جدید ماشین سازی تبریز خواهد شد.
به هر حال وضعیت سرمربی جدید تیم ماشین سازی تبریز قرار است تا بعداز ظهر امروز مشخص شود.
باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه کسی هدایت این تیم تبریزی را بر عهده خواهد گرفت.
انتهای پیام/
شانس بالای دست نشان برای هدایت سبزپوشان تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار