یادداشت/

غیرت حلقه ی گم شده در تیم تراکتور

1403/01/25 - 07:57 - کد خبر: 111282 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در یک دیدار خانگی و مقابل هزاران تماشاگر بازی را به بدترین شکل ممکن به تیم ذوب‌آهن اصفهان واگذار کرد.

 عصر روز جمعه هزاران هوادار تیم تراکتور برای تماشای بازی تیم محبوب شان به استادیوم یادگار امام تبریز آمده بودند که تنها نکته مثبت این دیدار حضور هزاران بانوی طرفدار تراکتور در ورزشگاه بود که برای نخستین بار توانستند از نزدیک حضور در ورزشگاه را تجربه کنند که بازی ضعیف شاگردان خمز داد بانوان هوادار را هم درآورد و آنها هم مثل سایر تماشاگران نتوانستند بازی را تا آخر تحمل کنند و خیلی زود ورزشگاه را ترک کردند.
تیم تراکتور که در دو بازی اخیرش مقابل سپاهان و آلومینیوم اراک نتیجه ضعیفی بدست آورده بود، در این دیدار هم با ارائه یک بازی عجیب و ترکیب عجیب تر از همان ابتدای بازی شکستش قابل پیش بینی بود و در نهایت ذوب آهن با پیروزی پر گل راهی اصفهان شد.
 هواداران پرشور و متعصب تراکتور مدت هاست که تحمل دیدن این تیم ضعیف را ندارد و در رأس همه آنها خمز مقصر تمامی این اتفاقات است که بنظر می رسد هنوز هم تمایلی به خداحافظی از تبریز ندارد و مشخص نیست این مربی اسپانیایی تا کی روی اعصاب هزاران هوادار تراکتور راه خواهد رفت. البته خمز تنها متهم پرونده ناکامی این تیم در این فصل نیست و علاوه بر عده ای از بازی بازیکنان بی تعصب تراکتور که کسب چنین نتایج برایشان تاثیری ندارد متهم اصلی این ناکامی ها هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه است که این وضعیت را بوجود آورده و با فراری دادن بازیکنان بزرگ این تیم در فصل گذشته و اضافه کردن بازیکنان بی کیفیت بیشترین تاثیر را در این ناکامی ها داشته است. بنظر می رسد مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی و بازیکنان این تیم نمی دانند پیراهن چه تیمی را به تن کردند و در چه شهری فوتبال بازی می کنند چرا که در هر بازی ضعیف مقابل تیم های دیگر چندین هوادار دچار سکته می شوند و راهی بیمارستان های تبریز می شوند و این نشان دهنده جایگاه و اهمیت این تیم در میان هواداران پرشور تراکتور است.
با این حال هواداران تراکتور دیگر تحمل این شرایط را ندارد و منتظر استعفای مدیرعامل و سرمربی این تیم و همچنین کنار گذاشتن برخی بازیکنان این تیم هستند که در سطح لیگ برتر نبوده و مشخص نیست به چه نحوی وارد این تیم شده اند و انتظار می رود محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه که وعده تقویت تیم را داده است تا کی تحمل مشاهده چنین شرایطی را دارد.
انتهای پیام/
غیرت حلقه ی گم شده در تیم تراکتور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   مرتضی   2 هفته پیش  

خیلی وقته گه دیگه چیزی به اسم غیرت نمونده!!!!
عکس بالای خبر گویای همه چیز هست

پاسخ   ناصر   2 هفته پیش  

اگر تراکتور به جای خرید بازیکن های گران قیمت برای تیم های پایه خود سرمایه گذاری می کرد بهتر نتیجه می گرفت.
پژوهشیار