رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش مطرح کرد:

اخلاص و ولایتمداری شهید صیاد زبانزد عام و خاص است

1403/01/21 - 16:42 - کد خبر: 111191 نسخه چاپی

نصر: حجت الاسلام جبرائیلی گفت: شهید صیاد از فرماندهان اسوه انقلاب اسلامی است که اخلاص و ولایتمداری وی زبانزد بود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی یکی از فرماندهان اسوه و نمونه انقلاب و نظام اسلامی است که اخلاص و ولایتمداری ایشان زبانزد عام و خاص بوده است.
وی با بیان اینکه شهید صیاد از فرماندهان نخبه و بااستعداد جمهوری اسلامی بود گفت:  کارنامه درخشان و افتخارات منحصر به فرد شهید صیاد او را به جایگاهی رساند که باعث شد فرماندهی معظم کل قوا بر تابوت این شهید بزرگوار بوسه بزند.
جبرائیلی خاطرنشان کرد: سردار سرزمین های داغ خوزستان و گردنه های برافراشته کردستان زمانی که خناسان زمان سعی داشتند بین نیروهای ارتش و سپاه اختلاف افکنی کنند با سعه ی صدر و ایثار خود و با ایجاد وحدت و انسجام بین دو بال نیروهای مسلح بسیاری از توطئه‌ های دشمنان را خنثی کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران فکر می کنند با شهادت افرادی چون شهیدصیاد،شهیدسلیمانی و شهید زاهدی می توانند انقلاب اسلامی و محور مقاومت را با مشکل روبه‌رو کنند،غافل از آنکه با شهادت این عزیزان نه تنها هیچ تاثیری در عزم و اراده مبارزه با مستکبرین ایجاد نخواهد شد  بلکه بیشتر از همیشه رزمندگان اسلام را برای نابودی استکبار جهانی هم پیمان می شوند.
انتهای پیام/
اخلاص و ولایتمداری شهید صیاد زبانزد عام و خاص است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار