معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم‌الاجراست

1403/01/21 - 16:27 - کد خبر: 111189 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف از مصوبات کارگروه تسهیل، گره‌گشایی از مشکلات بخش خصوصی است، گفت: به همین علت باید مصوبات جلسه کارگروه تسهیل شفاف بوده و به‌صورت کامل اجرا شود.

به گزارش نصر، محمد کلامی در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید، گفت: برای اجرای نهایی مصوبات این کارگروه، زمان‌بندی معقولی اختصاص‌یافته و باید تا حصول به نتیجه مد نظر پیگیری شود.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت خروجی مصوبات این کارگروه با تقویت کمیته‌های کارشناسی، بررسی دقیق‌تر پرونده‌ها را در جلسات کارشناسی خواستار شد و گفت: بررسی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که پرونده واحدهای مشکل‌دار در کارگروه تسهیل مطرح شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با توجه‌به نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، نسبت به تدوین برنامه توسعه استان به‌صورت کارویژه تخصصی با محوریت شعار سال اقدام کنند. 
کلامی افزود: یکی از موانع و چالش‌های رشد تولید، بروکراسی پیچیده اداری است که سال‌هاست مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را رنج می‌دهد که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بر رفع این مشکل اهتمام ورزند.
وی با اشاره به گستردگی واحدهای تولیدی در شهرستان‌های استان خواستار ایجاد خانه صنعت و معدن در شهرستان‌های صنعتی شد.
کلامی ادامه داد: در سال جدید برای فعال‌کردن کارگروه اقتصادی در فرمانداری‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 
در این جلسه 14 پرونده واحدهای تولیدی مشکل‌دار که مشکلات مربوط به سیستم بانکی، برق و محیط زیست داشتند بررسی شد.
انتهای پیام/
مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم‌الاجراست نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار