رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل؛

مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان اردبیل آماده استقبال از گردشگران است

1403/01/21 - 15:11 - کد خبر: 111184 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: مراکزاقامتی و تاسیسات گردشگری و تفریحی این استان آماده استقبال از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر است.

به گزارش نصر، جعفر بذری روز سه‌شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در حال حاضر مراکز اقامتی و هتل‌های استان آماده خدمات‌دهی مناسب به گردشگران در تعطیلات فطر است ، افزود: جلب رضایت گردشگران با خدمات‌دهی مناسب اولویت اساسی همه مراکز اقامتی و گردشگری استان است.
وی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هوای مناسب در استان در تعطیلات عید سعید فطر گردشگران می‌توانند اوقات خوبی را در سرعین به همراه خانواده بگذرانند.
بذری با رد شایعه وجود شرایط جوی نامناسب در اردبیل و سرعین گفت: خبرهایی مبنی بر بارش برف در سرعین در فضای مجازی درج شده که شایعه‌ای بیش نبوده و هم‌اکنون شرایط جوی بسیار مناسبی در استان حاکم است.
رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل ادامه داد: این استان دومین استان در تامین زیرساخت‌های گردشگری محسوب شده و تلاش بر این است سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه در استان صورت بگیرد.
بذری افزود:حمایت از فعالان بخش خصوصی گردشگری کافی نیست و دولت و مجلس باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
۲۲۰ هتل و هتل آپارتمان با ۱۵ هزار تخت در استان اردبیل در پذیرش مسافر و گردشگر فعالیت دارند و بیش از پنج هزار تخت پذیرش مسافر نیز از طریق خانه‌مسافرها در استان آماده پذیرش گردشگران است.
انتهای پیام/
مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان اردبیل آماده استقبال از گردشگران است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار