شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

شهدای هسته ای موج بیداری و مجاهدت ایحاد کردند

1403/01/20 - 12:18 - کد خبر: 111104 نسخه چاپی

نصر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای به مناسبت ۲۰ فروردین «روز ملی فن آوری هسته‌ای»، اعلام کرد: شهدای هسته ای ایران اسلامی موج بیداری و مجاهدت در میان جوانان مؤمن و دانشجویان انقلابی ایجاد کرد.

به گزارش نصر، در این بیانیه، از ۲۰ فروردین به عنوان نقطه خیزش عظیم علمی کشور در مسیر پیشرفت یاد شده است که تجلی گاه نوآوری و نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران و نقطه عزیمت علمی کشور یاد شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرده است: امروز، روزی است که ملت ایران بر خلاف خواسته‌های سردمداران استکبار و انحصار طلب با عزم راسخ و دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای و بومی سازی این صنعت، استقلال علمی و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان داد و یادآور کلام رهبری است که فرمودند: ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ولی می خواهیم اقتدار متکی بر سلاح هسته‌ای را بشکنیم و انشاءالله ملت این کار را خواهد کرد.
بیانیه فوق ادامه می دهد: دانشمندان جوان کشور به رغم تحریم‌های فلج کننده، فشارهای روزافزون و کارشکنی‌های گسترده‌ کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی توانستند با تلاش‌های بی وقفه و اتکا بر خداوند، سنگرهای علم را بشکافند و با دستیابی بر چرخه‌ کامل سوخت هسته‌ای موجب شگفتی جهانیان و دارندگان انرژی هسته‌ای در جهان شوند و ثابت کنند فناوری‌های علمی در جهان، هیچ گاه در انحصار چند کشور ابرقدرت قرار نخواهد گرفت.
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای، تاکید شده است: اگر چه امروز شهیدانی چون شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد، احمدی‌روشن و قشقایی را در کنار خود نداریم، اما موج عظیمی از بیداری، عزم، تلاش و مجاهدت در میان جوانان مؤمن و دانشجویان انقلابی به راه افتاده است که حاصل برکت خون همین شهیدان است.
انتهای پیام/ 
شهدای هسته ای موج بیداری و مجاهدت ایحاد کردند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار