فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف ۱۰۰۰ ميليارد ریالی تسهيلات غيرمجاز بانکی در تبريز

1403/01/19 - 16:06 - کد خبر: 111067 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف تسهيلات غير مجاز بانکي به ارزش یک هزار ميليارد ريال توسط ماموران پليس امنيت اقتصادی خبر داد.

به گزارش نصر، علي محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پليس امنيت اقتصادي در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اينکه اشخاصي به هويت هاي معلوم با شگردهاي خاصي اقدام به دستکاري اسناد مالي، تراز نامه ها و اعلام گزارشات خلاف واقع، اقدام به اخذ تسهيلات کلان از بانک نموده و به جاي صرف تسهيلات دريافتي در مجموعه فعاليت هاي شرکت، در محل هاي غير (خارج از فعاليت هاي شرکت) به صورت غيرمجاز هزينه و سرمايه گذاري کرده اند که مراتب در دستور کار کارشناسان مبارزه با جرايم اقتصادي قرار گرفت.
وی تصريح كرد: در بررسي کارشناسان، کل مبلغ تسهيلات غير مجاز اخذ شده یک هزار ميليارد ريال بوده است که در اين زمينه پرونده تشکيل و دو متهم دستگير شده، براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي استان تأکيد کرد: پليس در مبارزه بي امان با غارت گران بيت المال و سود جويان و دلالان تلاش خود را به کار بسته، تا تحرك از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود،فلذا شهروندان در صورت مشاهده چنين مواردي سريعا مراتب را با سامانه خبري پليس امنيت اقتصادي 096300 در ميان بگذارند.
پایان پیام/
کشف ۱۰۰۰ ميليارد ریالی تسهيلات غيرمجاز بانکی در تبريز خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار