دادستان مرکز استان خبر داد:

رشد ۵۰ درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان تبریز در سال ۱۴۰۲

1403/01/19 - 15:58 - کد خبر: 111066 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با بررسی عملکرد انجمن حمایت از زندانیان تبریز اعلام کرد: بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان و خانواده آن‌ها در سال ۱۴۰۲ اعطا شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۵ درصد رشد داشته است.

به  گزارش نصر، محبوب علیلو از جذب ۶۵درصدی کمک و هدایای اشخاص حقیقی و حقوقی علی‌رغم رشد ۵۰درصدی درآمد انجمن از طریق فعالیت‌های اقتصادی خبر داد و گفت: با همت خیران نیک‌اندیش درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که ثمره این توسعه، کمک و حمایت از مددجویان و خانواده‌های آن‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
وی به عملکرد موفق انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در سال گذشته اشاره داشت و از برنامه ریزی و اقدامات این انجمن در راستای ایجاد درآمد پایدار و ثابت با ساخت جایگاه سوخت خبر داد.
وی با بیان اینکه توسعه و کمک‌های حمایتی از خانواده زندانیان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، تشریح کرد: خدمات متنوع انجمن اعم از مستمری ماهانه اقدامات حمایتی فرهنگی، تامین زندگی و اعطای تسهیلات که با کمک خیرین تامین شده است ولی همچنان به حمایت خیرین برای توسعه حمایتی از زندانیان و خانوده آنان نیاز است، ضمن آن که سرکشی و بازدید از خانواده مددجویان و بررسی وضعیت زندگی آنان و ارائه کمک‌های لازم از دیگر اهداف و برنامه‌های این انجمن است.
انتهای پیام/
رشد ۵۰ درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان تبریز در سال ۱۴۰۲ خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار