مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل؛

ستاد خدمات سفر مشگین‌ شهر برای تعطیلات عید فطر فعال شد

1403/01/19 - 13:21 - کد خبر: 111046 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: مشگین‌ شهر از مقاصد مهم گردشگری در استان و کشور است و با توجه به پیش‌بینی ورود حجم قابل‌توجهی از مسافران در تعطیلات عید فطر، ستاد خدمات سفر این شهرستان بار دیگر فعال شده است.

به گزارش نصر، حسن محمدی ادیب روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر مشگین‌شهر افزود: مجموعه‌های گردشگری این شهرستان آماده پذیرایی از گردشگران هستند و جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده که می‌تواند لحظات خوبی را برای گردشگران رقم بزند.
او تاکید کرد: لازم است از سوی دستگاه‌های مرتبط شهرستان پویش‌هایی برای پاکسازی محیط و نظافت ورودی‌های شهر ایجاد شود و تابلوهای دسترسی مناطق گردشگری و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به روزرسانی گردد.
فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه گفت: هماهنگی‌های لازم برای تعطیلات عید فطر، اقدامات برای تامین اقلام مورد نیاز، آماده‌سازی مجموعه‌ها و گرامیداشت عید فطر انجام شده است تا شرایط خوبی برای گردشگران ورودی فراهم شود.
شهرام محمدی افزود: از هموطنان دعوت می‌کنیم مشگین‌شهر را برای سفر در عید فطر و بهار و تابستان انتخاب کنند و در همین راستا بازدید از مراکز و مجموعه‌های گردشگری توسط اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان به صورت مستمر انجام می‌شود تا میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.
مشگین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۵ کیلومتری شمال غربی اردبیل دارای آثار تاریخی متعدد از جمله قلعه قهقهه ، کاروانسرای قانلی بولاغ ، مقبره سیدسلیمان فخرآباد ، کهنه قلعه ، چند حمام قدیمی و آب های گرم معدنی شابیل و قینرجه، پل معلق، ده‌ها اثر باستانی و سایت تاریخی شهر یئری با پیکره‌های سنگی هشت هزار ساله است.
انتهای پیام/
ستاد خدمات سفر مشگین‌ شهر برای تعطیلات عید فطر فعال شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار