استاندار آذربایجان شرقی:

روز جهانی قدس مبداء بیداری اسلامی است

1403/01/17 - 13:48 - کد خبر: 110944 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ، گفت: این روز، میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جلوه بارز حق‌طلبی برای احقاق حقوق پایمال‌شده ملت مظلوم فلسطین و مبداء بیداری و هوشیاری امت اسلامی است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی در پیام خود اظهار کرده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال با درد و رنج مردمان بی‌دفاع غزه گره خورده است؛ ملتی که در یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، قتل عام می‌شوند و ملت‌های آزادی‌خواه جهان این حق‌کشی را نظاره نشسته‌اند.
وی ادامه داده است : تصاویر کشتار بی‌رحمانه و دلخراش کودکان و زنان مسلمان فلسطینی، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و این در حالی است که مجامع بین‌المللی با شعار دروغین حمایت از حقوق بشر، در برابر جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل، مهر سکوت بر لب زده و تنها به اظهار تأسف در مقابل این فاجعه انسانی بسنده می‌کنند.
استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرده است: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر حکیم انقلاب در «دفاع از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران»، روز جهانی قدس را به نمایش خیره‌کننده آزادی‌خواهی و حق‌طلبی خویش تبدیل خواهند کرد و پیام نفرت و انزجار از رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به گوش جهانیان خواهند رساند.
وی با دعوت از آحاد مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمانی روز جهانی قدس، پیروزی کلیه حق‌طلبان جهان و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را از درگاه خداوند مسئلت کرده است.
راهیپمایی روز جهانی قدس در سال جاری ۱۷ فروردین مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان ( آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ) همزمان با سراسر کشور با شعار محوری «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در بیش از ۹۰ نقطه استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح در تبریز آغاز می شود و سخنران پایانی مراسم آیت الله علی ملکوتی نماینده مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی خواهد بود.
انتهای پیام/
روز جهانی قدس مبداء بیداری اسلامی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار