خبر/

جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به معنای اعلان جنگ به مقاومت است

1398/10/13 - 18:26 - کد خبر: 11090 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و نوکرانش مسوول شهادت سردار سلمیانی و ابومهدی المهندس هستند، گفت: این جنایت به معنای اعلان جنگ نامحدود به مقاومت است و هیچ کسی نمی‌تواند نتایج آن را کنترل کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره بر واکنش های منفی امروز در درون آمریکا و فشار به ترامپ ، افزود: جنبه بین المللی واقعه شهادت سردار سلیمانی و انتقام جهانی و اسلامی آن باید برجسته شود زیراکه شهید سلمیانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به تمام کشورهای اسلامی بود.
وی با بیان اینکه جنبه حقوقی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی عراق باید مورد تاکید قرار گیرد، اظهار داشت: شهید سلیمانی به افتخار عملی سازی وعده خمینی کبیر در تشکیل  هسته های مقاومت به فرمان امام خامنه ای نایل آمد و این افتخار به دست سرداران و سربازان دیگر محقق خواهد شد.
امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران یاد و نام شهید عالی مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او ربه ویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی را بزرگ خواهد داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند که این موضوع نشان از عظمت این سردار شهید دارد.
حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: همزمانی شهادت سردار سلیمانی در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) نشان از مقبولیت مجاهدت این سردار فداکار اسلام است. 
وی یاداوری کرد: سپاه پاسداران انقلاب و نیروی قدس سپاه در جبهه مقاومت امروز فصل جدیدی را آغاز می‌کند و شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیست ها دیری نخواهد پایید و به عزا تبدیل خواهد شد.
خطیب جمعه تبریز با سر دادن شعار «آمریکا ننگت باد»، گفت: ملت قهرمان ایران اجازه نخواهد داد خون شهید سلیمانی به هدر برود و آمریکا و صهیونیست‌ها بداند که عزم ما برای گرفتن انتقام بیشتر است و به زودی انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.
حجت الاسلام آل هاشم، همچنین با اشاره به خطای راهبردی آمریکایی ها در جریان حمله ترکیبی هفته گذشته به مقر تیپ ۴۵ حزب‌الله وابسته به حشدالشعبی افزود: این اقدام آن ها ترمیم انسجام آسیب‌دیده درونی عراق، تشدید روحیه ضدآمریکایی و ضداستکباری در مردم عراق و افزایش انسجام ضد استبدادی آن ها و محبوبیت بیشتر نیروهای حشدالشعبی شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش سه جانبه ایران، روسیه و چین یادآوری کرد: برگزاری این رزمایش در اوج فشار حداکثری و سیاست منزوی‌سازی ایران باز هم دست برتر ایران در برابر آمریکا و هم‌پیمان منطقه‌ای او را نشان داد.  
امام جمعه تبریز با بیان اینکه این رزمایش در مساحت ۱۷ هزار کیلومتر مربع انجام شد، گفت: تجمع ۳ کشور چین با ثروت سرشار و هنگفت خود، روسیه با توانمندی کم‌نظیر نظامی و ایران با عمق کم‌نظیر راهبردی برای آمریکا نگران کننده است. 
حجت الاسلام آل‌هاشم افزود: این رزمایش قدرت بازدارندگی و پاسخگویی ایران را به دشمنان نشان داد و موجب اقتدار بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران شد.
انتهای پیام/
جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به معنای اعلان جنگ به مقاومت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار