حساس ترین دیدار فصل:

لشکرکشی هزاران نفری خمس مقابل سپاهان

1403/01/15 - 13:33 - کد خبر: 110890 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در حالی امشب به مصاف تیم سپاهان می رود که امروز هزاران هوادار برای ثبت پیروزی به کمک خمس خواهند رفت.

به گزارش نصر، حساس ترین دیدار این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امشب در تبریز رقم خواهد خورد و دو تیم تراکتور و سپاهان در حضور هزاران هوادار پرشور آذربایجانی به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که بنظر می رسد برای سپاهان روز دشواری باشد چراکه پیش از آغاز این دیدار جنگ رسانه ای این باشگاه آغاز شده و به دنبال هرگونه راهی برای حاشیه سازی رفته است.
در این دیدار معوقه از هفته شانزدهم دو تیم با توجه به حساسیت‌های جدولی، نیاز مبرمی به کسب امتیازات این مسابقه دارند؛ چرا که تراکتور با کسب ۳۸ امتیاز از ۲۰ مسابقه در رتبه سوم جدول حضور دارد و نام سپاهان هم با کسب ۳۷ امتیاز از ۱۹ دیدار در جایگاه چهارم نمایان است. شاگردان پاکو خمس که در نیم‌فصل دوم روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و در ۴ بازی اخیر خود، ۳ برد و یک تساوی را به‌دست آورده‌اند، به دنبال آن هستند تا بتوانند با شکست دادن سپاهان در دیداری خانگی به روند درخشان خود در لیگ بیست‌وسوم ادامه بدهند.
البته یکی از مهم ترین نگرانی های هواداران پرشور تراکتور عملکرد خمس مقابل تیم های مدعی است که تا اینجای فصل عملکرد درخشانی مقابل این تیم ها نداشته و نتیجه را واگذار کرده است بطوریکه کارنامه پاکو خمس مقابل ۳ تیم مدعی (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) هیچ وقت قابل قبول نبوده؛ او در ۷ رویارویی‌اش با سرخابی‌ها، ۶ بار مغلوب شده و یک برد و یک شکست در کارنامه مرد اسپانیایی نیمکت قرمزپوشان برابر سپاهان نمایان است. و انتظار می رود با حمایت حداکثری هواداران از این دیدار این مربی اسپانیایی بتواند هواداران پرشور را راضی از ورزشگاه بدرقه کند.
دو تیم تاکنون در چارچوب لیگ‌برتر ۳۵ بار مقابل هم قرار گرفتند که ۹ بار تراکتور پیروز شده، ۱۷ بازی را سپاهان برده و ۹ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است همچنین ۸۶ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۳۶ گل از آن تی‌تی‌ها و ۵۰ گل سهم طلایی‌پوشان بوده است.
گفتنی است دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان از ساعت 19:30 امروز با قضاوت  امیر عرب براقی و کمک‌ دانیال باشنده، محسن بابایی و فرزاد منصوری در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
لشکرکشی هزاران نفری خمس مقابل سپاهان حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   هادی   ماه پیش  

سلام این تیم لایق اینگونه طرفدارنیست...۱
پژوهشیار