مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز مطرح کرد:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان

1403/01/14 - 12:17 - کد خبر: 110860 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس دهی ناوگان این شرکت به تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) محل برگزاری این دیدار خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین زاده روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های تراکتور و سپاهان و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران این مسابقه جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد کرد.
وی افزود: نقاط مختلفی در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) در نظر گرفته شده است که شامل چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۷.۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه از طریق مبادی فوق از اتوبوس های شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام(ره) استفاده کنند.
بازی معوقه تیم های تراکتور و سپاهان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۹.۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد .
بیشتر بخوانید
خدمات دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان
اتوبوس های شرکت واحد تبریز از سه نقطه تماشاگران را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می کنند
تراکتور - سپاهان؛ الکلاسیکو به وقت افطار!
ترکیب احتمالی تراکتور مقابل سپاهان؛ نقشه خمس برای انتقام در تبریز
به گزارش ایرنا، تراکتور با ۳۸ امتیاز از ۲۰ بازی در رده سوم و سپاهان با ۳۷ امتیاز از ۱۹ بازی در رده چهارم جدول قرار دارند.
۲ تیم در ادوار لیگ برتر ۳۱ بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که ۱۵ برد برای سپاهان و هشت برد برای تراکتور بوده و نتیجه هشت دیدار نیز به تساوی انجامیده است.
نتیجه بازی رفت در اصفهان سه بر یک به سود سپاهان تمام شد.
انتهای پیام/
سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار