استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

روز طبیعت با طعم خدمت به مردم/ وقتی مدیران پای کار مردمند

1403/01/14 - 12:06 - کد خبر: 110858 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی امروز همزمان با روز طبیعت به همراه جمعی از مدیران استان در سالن شهید شفیع زاده عمارت تاریخی استانداری گرد هم جمع آمده بودند تا پای مشکلات مردم بنشینند و مشکلی از آنان را حل کنند.

به گزارش نصر، شهردار تبریز، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر شورای هماهنگی بانک های استان، مدیرکل راه و شهرسازی، معاون مدیرکل منابع طبیعی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل تعزیرات استان و مدیرکل بازرسی استانداری از جمله همراهان نماینده عالی دولت مردمی در آذربایجان شرقی در دیدار مردمی امروز بودند. 
آنان گرد آمده بودند تا با هم افزایی و همکاری، گرهی از گره های ۷۰ مراجعه کننده ای باز کنند که هر کدام به امیدی، از شهری و روستایی در گوشه و کنار آذربایجان شرقی راه خود را به سوی ساختمان تاریخی استانداری کشیده بودند. 
مراجعه کننده نخست دیدار مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی، کشاورزی بود که مشکل تسهیلات بانکی داشت و استاندار دستور لازم برای حل آن را صادر کرد. 
نفر بعدی، شهروندی بود که به دلیل تغییر کاربری زمین کشاورزی اش، به حکم ماده ۷۷ معترض بود و استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز، فرصت شش ماهه ای برای حل مشکلش به او دادند. 
مراجعه کننده بعدی، خانمی از همکاران معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بود که مشکل وی توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی مورد رسیدگی قرار گرفت.
مراجعه کننده بعدی، شخصی بود که قصد ایجاد استخر پرورش ماهی داشت و استاندار آذربایجان شرقی دستور داد مشکل او با همکاری شرکت آب منطقه ای و اداره کل منابع طبیعی استان حل شود. 
مراجعه کننده بعدی نیز مشکل تسهیلات بانکی داشت که پس از ارجاع پرونده اش به دبیر شورای هماهنگی بانک های استان برطرف شد. 
نفر بعدی، شهروند معلولی بود که برای دریافت مسکن از طرح نهضت ملی مسکن نیاز به مساعدت اداره کل بهزیستی داشت و استاندار آذربایجان شرقی بعد از گفت و گوی تلفنی با مدیرکل بهزیستی استان، رهنمود لازم را برای حل مشکل ارایه کرد.
مراجعه کننده بعدی یکی از کیوسک داران تلاشگر تبریز بود که نسبت به اجازه کیوسکش اعتراض داشت و استاندار آذربایجان شرقی دستور لازم برای بررسی موضوع را صادر کرد.
دو نفر بعدی، نماینده یک مجموعه فرهنگی در حال ساخت توسط شهرداری تبریز بود که شهردار اعلام کرد تابلوی روزشمار طرح نصب شده و تا پایان شهریور ماه پایان می یابد.
مراجعه کننده بعدی مشکل استخدام در راه آهن منطقه آذربایجان را داشت که نماینده عالی دولت در استان دستور لازم را نوشت. 
ملاقات کننده بعدی نیز ساکن یکی از شهرستان های استان بود که مشکل استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی داشت و رییس دانشگاه برای حل آن صحبت کرد. 
مراجعه کننده بعدی نیز قصد اجرای طرحی برای پرورش کرم ابریشم و مشکل آب داشت که برای رفع رجوع به مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی معرفی شد. 
مراجعه کننده بعدی، مادر و دختری بودند که منزل مسکونی شان به دلیل وقوع حادثه در طبقه اول آپارتمان، آسیب دیده و حالا کسی پاسخگوی خسارت وارده به آنان نیست 
استاندار آذربایجان شرقی به مدیرکل بازرسی استانداری دستور داد که با تشکیل یک تیم کاری ویژه موضوع را برای کمک به حل مشکل بررسی کند.
مراجعه کننده بعدی دیدار مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی، پدری بود که خدا فرزندان سه قلو به او اعطا کرده بود و مشکل مسکن داشت. 
استاندار آذربایجان شرقی دستور داد اقدامات لازم برای حل مشکل این شهروند از سوی اداره کل راه و شهرسازی، نهادهای حمایتی و بانک ملی استان مبذول شود.
مراجعه کننده بعدی، تولیدکننده ای از بخش «آبش احمد» بود که مشکل تسهیلات بانکی اش با دستور استاندار و اقدام دبیر شورای هماهنگی بانک های استان حل شد.
انتهای پیام/            
روز طبیعت با طعم خدمت به مردم/ وقتی مدیران پای کار مردمند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار