نجفیان خبر داد:

افزایش تولید مسکن در اولویت برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳

1403/01/12 - 18:11 - کد خبر: 110840 نسخه چاپی

نصر: معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید، افزایش تولید مسکن را در اولویت برنامه اجرایی سال قرار داده ایم.

به گزارش نصر، بابک نجفیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های موثر در اقتصاد کشور و افزایش تولید است و از این رو اهمیت بخشی به آن در جهش تولید تاثیرگذار خواهد بود.
وی در ادامه عنوان کرد: تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار یکی از دغدغه های مهم دولت مردمی سیزدهم بود و همواره نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و از این رو طرح نهضت ملی مسکن با جدیت تمام در سطح کشور و نیز استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است.
نجفیان خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن با مشارکت مستقیم مردم انجام می شود و با توجه به تاثیرگذاری مهم آن بر بازار مسکن، اقتصاد کشور و رونق تولید، می توان آن را مطابق با شعار سال جدید مبنی بر " جهش تولید با مشارکت " مردم دانست.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان ضمن تاکید بر توجه ویژه دولت به این طرح تصریح کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان افزایش تولید مسکن حمایتی در قالب نهضت ملی را بعنوان یکی از اولویت های برنامه اجرایی سال جاری قرار داده است و با تمام توان و بهره گیری از کلیه پتانسیل های بخش های مرتبط استانی، در این راستا تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/
افزایش تولید مسکن در اولویت برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار