کاهش 33 درصدي تصادفات فوتي در آذربایجان شرقی/

آمادگی کامل پلیس در روز طبیعت

1403/01/12 - 17:58 - کد خبر: 110837 نسخه چاپی

نصر: جانشين فرماندهي انتظامي استان از آمادگی پلیس در روز طبیعت خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقداماتي که توسط همکاران در سطح استان صورت گرفته، شاهد کاهش 33 درصدي تصادفات فوتي در اين ايام هستيم.  

به گزارش نصر، سرهنگ "صابر عباس زاده" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقی در تعطيلات نوروز 1403 طرح نظم و امنيت استان را در 2 حوزه انتظامي و ترافيکي در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه با اقداماتي که توسط همکاران انتظامي در سطح استان صورت گرفته در حوزه برخورد و مقابله با جرايم بويژه سرقت، شاهد کاهش 20 درصدي وقوع در اين ايام بوديم که اين نويد، اثر بخش بودن اقدامات همکاران بوده است. 
وي افزود: در حوزه شد و آمدي هم خوشبختانه با اقداماتي که در حوزه درون و برون شهري صورت گرفته با توسعه و افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس و همين طور کنترل هاي و پايش هاي تصويري که در سراسر جاده ها و حورهاي مواصلاتي داشتيم.شاهد کاهش 33 درصدي تصادفات فوتي هستيم. 
سرهنگ "عباس زاده" ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز امسال تعداد 422 سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده و همچنین 94 درصد سرقت های وقوع یافته در استان منجر به کشف شده است. 
اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموريت ويژه اي هم براي 13 فروردین روز طبيعت داريم هم در حوزه ي درون شهري که سعي کرديم گشت هاي آشکار و پنهانمان را توسعه بدهيم که اين هم با محوريت برخورد و پيشگيري از جرايم است بويژه سرقت و هم در حوزه برون شهري که با افزايش گشت هاي محسوس و پايش هاي تصويري به دنبال اين هستيم که بهترين امنيت را براي مردم ايجاد کنيم، البته هم استاني هاي عزيز و روزه دار ما مستحضر هستند که روز طبيعت امسال متفاوت با سال هاي گذشته است امسال ما در ماه مبارک رمضان قرار گرفتيم و روز طبيعت سالروز شهادت حضرت علي (ع) هست. قطعا مردم مومن استانمان به اين موضوع توجه دارند حرمت اين روز را قطعا رعايت خواهند کرد.  
فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقی در پايان با هشدار به معدود افرادي که خداي نکرده بخواهند در اين روز حرمت شکني کنند، تصريح کرد: پليس هيچ گونه مماشاتي با اين افراد نخواهند داشت ما صرفا خادم مردم هستيم براي اجراي قانون در کنار مردم خواهيم بود تا مردم بهترين بهره را از اين روز ببرند و توصيه ام بر اين است که هر جايي هم که يک ناهنجاري و حرمت شکني ديده شد بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته شود من اطمينان مي دهم همکاران من در سطح استان در سريع ترين زمان ممکن به موضوع رسيدگي خواهند کرد.  
انتهای پیام/
آمادگی کامل پلیس در روز طبیعت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار