خبر/

روز طبیعت " کندوان " نروید!

1403/01/11 - 10:55 - کد خبر: 110801 نسخه چاپی

نصر: به دلیل تقارن 13 فروردین روز طبیعت با ایام سوگواری حضرت علی (ع) پارک ها ، بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان اسکو از جمله روستای تاریخی کندوان تعطیل است.

به گزارش نصر، حسین فیروزی فرماندار اسکو در این خصوص به خبرنگار نصر گفت: با توجه به مصادف شدن سیزدهم فروردین روز طبیعت با سالروز شهادت مولی‌الموحدین علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و به منظور حفظ حرمت این روز پارک ها ، بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان اسکو تعطیل است.
فیروزی با اشاره به پیش رو بودن لیالی قدر افزود: انشاالله مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد و حسینیه‌ها با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.
وی از سایر کسبه و صنوف مؤمن خواست رعایت حرمت و شأن این ایام را مورد نظر داشته باشند.
همچنین شورای اسلامی و دهیاری روستای کندوان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و مسافرین گرامی در این ماه پر خیر و برکت، فرا رسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، را به عاشقان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض نموده و به استحضار می رساند اصناف و کسبه روستای کندوان به منظور حفظ حرمت این ایام و ایجاد فضایی معنوی برای عزاداری و شب زنده‌داری، در این روزهای عزیز که مصادف با 13 فروردین روز طبیعت می باشد تعطیل بوده و از عموم شهروندان و گردشگران عزیز درخواست می شود از سفر به روستای تاریخی کندوان خودداری و سفر خود را به تاریخ دیگری موکول نمایند.
انتهای پیام/
 
روز طبیعت  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار