خبر/

خیرین تبریزی در برنامه افطارلیق منطقه دو "صف کرامت" بستند

1403/01/09 - 13:07 - کد خبر: 110771 نسخه چاپی

نصر: همزمان با اجرای هشتمین ویژه برنامه "افطارلیق" که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تبریز در ائل گلی تبریز برگزار شد، نیکوکاران و خیّران تبریزی "صف کرامت" بستند.

به گزارش نصر، در این برنامه که با حضور صدها نفر از شهروندان، مهمانان و گردشگران حاضر در مجموعه ائل گلی تبریز و به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تبریز برگزار شد آیتم های مختلفی مانند: تواشیح خوانی، موسیقی موغام، نمایش کمدی، مسابقه خانوادگی، بازی های کودکانه و آیین های سنتی و بومی آذربایجان و ... به مورد اجرا گذاشته شد.
پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد از دیگر برنامه های معنوی و مناسبتی این جنگ شادی است که هر شب با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود و طی آن با جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست آذربایجان، زمینه آزادی چند زندانی فراهم می شود. 
در هشتمین برنامه جنگ شاد و معنوی «افطارلیق» شهرداری منطقه دو تبریز، خیران و نیکوکاران تبریز صف های طویل کرامت بستند و همزمان با عید کرامت و میلاد فرخنده کریم اهل بیت عصمت و طهارت، با جمع آوری بیش از یکصد میلیون ریال کمک نقدی، زمینه آزادسازی یک زندانی در بند جرایم غیرعمد را فراهم کردند. در این برنامه، استقبال خیران به حدی بود که حتی بعد از پایان مراسم و برنامه نیز، شهروندان برای اعطای کمک های خود صف بستند.
انتهای پیام/
خیرین تبریزی در برنامه افطارلیق منطقه دو نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار